سربازی امامین انقلاب جزء شخصیت حاج قاسم بود

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت:تلاش وافر در ابطلال باطل صبر و بصیرت انقلابی،پافشاری بر تبعیت از امامت و ولایت، سربازی امامین انقلاب بخش دیگری از شخصیت فرمانده سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۱۰۹۰۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، اجلاسیه نهایی سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار سلامی، سردار مارانی، سردار معروفی در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار شد حجت الاسلام علیدادی اظهار کرد: حمد و سپاس خدای را سزاست که از سر حکمت قدرت انتخاب را برای آدمی ارزانی داشت تا با تمسک به مکتب اسلام که تجسم عینی آن در پیامبر اسلام | (ص) و حضرات معصومین علیهم السلام است.

وی افزود: تا بتوانیم به واسطه آن سیر تکاملی خود را یکی پس از دیگری طی کند تا نظاره گر آن باشیم تا در مقاطع مختلف زمان ثمرات شیرین این مکتب برای علمای عالم و شهدان شاهد و امروز در چهره مصمم ملی، فرمانده عالی مقام و شهید سلیمانی جلوه گر شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: ارزش انسانیت کنترل نفس، مبارزه مدام و مستمر با هوا، هوس، جهد و تلاش در سیر و سلوک رزمنده سرافراز در جهاد اکبر و بروز کمالات اخلاقی و ادب و عمل تواضع، تعامل، مهر و محبت، صداقت و سعادت بخشی از جلوه نورانی سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: جهاد کبیر، حضور فعال در جنگ نرم و فرهنگی، تلاش وافر در ابطلال باطل صبر و بصیرت انقلابی، خروش به جا و به موقع، پافشاری بر تبعیت از امامت و ولایت، بیدار کردن خفتگان و سخنان شیرین و مستدل، سربازی امامین انقلاب بخش دیگری از شخصیت فرمانده سلیمانی است.

وی یادآور شد: علمدار جبهه مقاومت در روز‌های سخت، عبود در راه خدا، رشادت تحسین برانگیز، جهاد در دفاع مقدس در جنوب ایران، کور کردن چشم شرارت و نا امنی در جنوب شرق کشور در دفاع از مرد و زن مظلوم، سکانداری و گسترش جبهه مقاومت تماما در کسوت فرماندهی سلحشور و جهاد کبیر تا جهاد اکبر، بروز دیگری از عمر چهل سال ایشان است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: سیاست مبتنی بر دیانت، تشکیل جبهه متحد آزادگان در مقابله با جریان تاریک ظلم و استکبار، دفاع ایثارگرانه از عتبات و عالیات، حرم اهل بیت (ع)، تأمین امنیت برای راه افتادن رودخانه وسیع برای زائران اباعبدااله علیه اسلام، رشادت و مردانگی، پاسخ مثبت به افراد تحت ستم بخش دیگری از روحیه ایشان است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: حمله به دریای مشکلات، تبدیل تهدید به فرصت، فرماندهی در شب‌های تار، عبور از معابر سخت، روشن کردن فضای غبارآلود، خلق نصرت و پیروزی بخش دیگری از کارنامه درخشان او بود.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: تفکر و تخصص، تشکیل جبهه واحد مسلمان هنر ذاتی فرمانده دیروز لشکر پیروز ۴۱ ثارالله است، لیاقت و شایستگی، ذکر و زهد، انس با تجهد، نماز به پیشگاه خالق متعال روحیه دایم او را رقم می‌زند و تکریم والدین و فرزندان شهدا، رفاقت با یادگاران دفاع مقدس و بوسه زدن بر چهره جانبازان، درک جدی سجده و سحر از دیگر خصوصیات دیگر شهید سلیمانی است.
ارسال نظرات