خدمت در مناطق عشایری شهرک میهه؛

افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان

همزمان با دهه بصیرت و ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ناحیه عشایری استان سه واحد مسکونی مددجویان در شهرک میهه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۶۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این خصوص گفت: در ادامه رزمایش خدمت مومنانه در مناطق عشایری استان و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خصوصا سید الشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ده هزار شهید جامعه عشایری کشور و شهید شاخص جامعه عشایری کشور در سال 99 حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده با شعار محوری ده هزار شهید ده هزار خدمت 3 پروژه مسکن مددجویان امداد در منطقه عشایری میهه افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: این خانه ها در روستای غریب آباد و قلعه سنگ، توسط ناحیه عشایری، سازمان بسیج سازندگی و با همکاری کمیته امداد با امکانات و تجهیزات کامل تحویل خانواده ها گردید.

وی خاطرنشان کرد: برخی لوازم منزل نظیر بخاری، فرش، اجاق گاز و آبگرمکن که مورد نیاز این خانواده ها بود نیز توسط ناحیه عشایری و کمیته امداد تهیه و تحویل این خانواده ها عزیز شد.

ایزدی گفت: 3 منزل مسکونی مددجویان دیگر نیز در منطقه عشایری میهه تکمیل و تا دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات