خبرهای داغ:
همزمان دهه بصیرت؛

دیدار با خانواده شهید مدافع جیلان

همزمان با دهه بصیرت و درسالگرد شهادت سردار دلها با حضور مسئولین سپاه از خانواده شهید مدافع حرم قلی زاده دیدار شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۶۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار که فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن هم حضور داشتند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام باتسلیت رحلت عمار انقلاب ، فقیه عالیقدر علامه آیت الله مصباح یزدی یاد و خاطره سردار دلها،شهدای انقلاب اسلامی، ترور، جنگ تحمیلی ،گمنام ، مدافعین امنیت و سلامت و مدافعان حرم را گرامیداشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر باتکریم خانواده معظم شهید حاج علیرضا جیلان گفت: دیدار خانواده معظم شهدا درجامعه مایه افتخار است و مسئولان دراین دیدارها روحیه بالای کاری کسب می کنند.

 روحانی وعضوهیأت رزمندگان اسلام استان افزود:برای مقابله با استکبار جهانی و تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه بویژه نسل جوان باید فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود.

این مقام مسئول، عظمت و استقلال و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم دانست و گفت: شهدابرای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم خدا کردند.

 در این مراسم پدر شهید مدافع حرم جیلان با بیان خاطراتی از این شهید عزیز گفت: شهید جیلان عاشق شهادت بود و چند بار درخواست داد که به سوریه برای مبارزه با داعش برود از استان چهارمحال و بختیاری پیگیری کرد موفق نشد، به استان خوزستان مراجعه کرد و موفق نشد ، باپیگیری‌هایی که ایشان انجام داد بالاخره موفق شد به کشور سوریه برای دفاع از حرم بی بی حضرت زینب کبری سلام الله علیها برود و با ملحق شدن به مدافعان حرم به آرزوی دیرینه اش رسید.

در این مراسم با تقدیم لوح تقدیر از پدر شهید مدافع حرم حاج علیرضا جیلان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار