مسئولان به مانند شهید سلیمانی خدمت به خلق الله را عبادت بدانند

افشارمنش از بصیرت به عنوان مهم ترین رکن مکتب حاج قاسم نام برد و اضافه کرد: مردم داری یکی دیگر از ارکان مکتب شهید سلیمانی است که مسئولین ما باید به مانند سردار دلها خدمت به خلق الله را عبادت بدانند.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۱۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

مسئول نظارت و بازرسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: مردم داری یکی دیگر از ارکان مکتب شهید سلیمانی است که مسئولان باید به مانند سردار دلها خدمت به خلق الله را عبادت بدانند.

جناب سرهنگ محمدجواد افشارمنش مسئول نظارت و بازرسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در مراسم یادبود شهید سلیمانی و شهدای شهرستان فهرج با اشاره به جانفشانی های شهدا در ۸ سال دفاع مقدس گفت: جنگ و جبهه اجتماع شخصیت هایی بود که نام و یاد آنها تداعی کننده مردان مردی است که در طول تاریخ حق را یاری کردند.

وی افزود: انتظار شهدا از مسئولان حمایت از ولایت مطلقه فقیه، خدمت به مردم و مبارزه با فساد است.

افشارمنش از بصیرت به عنوان مهم ترین رکن مکتب حاج قاسم نام برد و اضافه کرد: مردم داری یکی دیگر از ارکان مکتب شهید سلیمانی است که مسئولین ما باید به مانند سردار دلها خدمت به خلق الله را عبادت بدانند.

مسئول نظارت و بازرسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در ادامه به صحیت های شهید سلیمانی پیرامون برجام اشاره و اظهار کرد: شهید سلیمانی در سال ۱۳۹۷ در مصلای کرمان بیان کردند برجام، برجام سه ضلعی است و بعد از قضیه هسته ای مطمئن باشید مباحث موشکی و حقوق بشر و حضور منطقه ای ایران را مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما امروز نشان داده اند طرفدار سازش و تسلیم و مذاکره نیستند و سر اصول با هیچکس کنار نمی آیند اضافه کرد:اهالی ولایتمدار منطقه فهرج نیز به مانند دیگر مردم ثابت کرده اند فارغ از شیعه و سنی از بن دندان معتقد به ولایت و اسلام و انقلاب هستند.

✅عشایر در تمام عرصه ها شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اند

همچنین جناب سرهنگ هادی محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم یادواره شهید سلیمانی و شهدای شهرستان فهرج گفت:عشایر در طول ۴۱ سال که از عمر انقلاب میگدرد در همه عرصه ها شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

وی از شهید حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی بعنوان شهدای عشایر نام برد و افزود: : حزب جمهوری اسلامی ۷۲ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است که از این تعداد یک شهید سهمیه استان کرمان و متعلق به جامعه بزرگ عشایری است.

مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه ثارالله همچنین از شهید مدافع امنیت هادی رییسی از شهدای انتظامی شرق استان به عنوان یکی دیگر از شهدای عشایر استان یاد و اضافه کرد: ۱۱۲۰ شهید عشایر از تمام اقشار در استان کرمان داریم که کوچکترین شهید دفاع مقدس استان اهل منطقه ای محروم در شهرستان منوجان است.

محمدی تصریح کرد: عشایر امروز در جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته پیشگام در همه صحنه ها به عنوان سربازان جنگ اقتصادی برای نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنند.

✅شاگردی در مکتب ولایت بزرگترین رمز محبوبیت سردار دلهاست

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج نیز در این مراسم از شاگردی در مکتب ولایت بعنوان بزرگترین رمز محبوبیت سردار دلها یاد و بیان کرد: حقیقتا حاج قاسم سلیمانی سرباز مطیع و پا به رکابی برای ولی فقیه زمان بود.

وی افزود: استکبار جهانی هر روز و هر ثانیه باید منتظر انتقام سخت ما باشد و بداند این خونخواهی کاخ سفید، تل آویو و حیفا را نابود می کند.

آقاملایی تصریح کرد: چه استکبار جهانی بخواهد چه نخواهد فرزندان خمینی کبیر(ره) پرچم اسلام و پیام جمهوری اسلامی را به دورترین نقاط کره زمین می رسانند و به مستضعفین عالم خدمت می کنند.

مکتب حاج قاسم سیاست های پلید دشمنان را نقش بر آب کرده است

همچنین ایوب سنجری فرمانده سپاه فهرج در مراسم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهرستان فهرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مکتب حاج قاسم تمام سیاست های پلید دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است.

وی افزود: ما مردم استان کرمان باید به وجود حاج قاسم ببالیم وافتخار کنیم چرا که سردار دل ها از زادگاه دیار کریمان و عزت والایی برای ما به یادگار گذاشته است.

سنجری در ادامه به اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج از ابتدای سال تاکنون در راستای امیدآفرینی اشاره و بیان کرد: شهرستان فهرج در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۵۰ طرح انجام و اجرایی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار