فرمانده حوزه مقاومت نرجس(س) ناحیه ویژه زاهدان:

ولایت پذیری یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود

فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه ویژه زاهدان گفت: ولایت پذیری و اطاعت از رهبری یکی از ویژگی‌های بارز و برجسته شهید حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۰۹۹۵۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه ویژه زاهدان با گرامیداشت یادو خاطر ه. سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، ولایت پذیری و پیرو ولایت فقیه بودن را یکی از ویژگی‌های مهم اخلاقی و رفتاری سردار سلیمانی برشمرد.

بتول حیدری افزود: شوق و ذوق او به ولایت فقیه یک امر قلبی بوده و می‌توان علاقه به ولایت فقیه را در چشمان این سردار رشید به وضوح ملاحظه کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک انسان ولایتمدار واقعی بود گفت: ولایت فقیه برجسته‌ترین فراز وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی است و وصیت نامه او یک ولایت نامه است.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی جانانه حامی ولایت بود و بصیرت، مقاومت و ولایت پذیری را با هم داشت.

حیدری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست و به دریای مواج ولایت وصل بود گفت: شهید سلیمانی فرماندهی ولایتمدار، مطیع امر رهبری، خدا ترس و خستگی ناپذیر و مردمدار بود.

وی افزود: حاج قاسم زمانی که در مقابل حضرت امام خامنه‌ای قرار می‌گرفت همچون یک سرباز سر به زیر و آرام و مطیع محض ولایت فقیه بود و همین ولایت مداری حاج قاسم را محبوب دل‌ها کرد.

وی بیان کرد: مکتب حاج قاسم مکتب عزت اسلام و ترویج انگاره‌های دینی حول محور ولایت فقیه است.

حیدری در پایان افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی که نشات گرفته از اسلام و امام راحل و رهبرمعظم انقلاب است باید در جامعه ترویج و تبلیغ و نهادینه شود.
ارسال نظرات