فرمانده سپاه چابهار خبر داد:

کشف پنج انبار تعویض تاریخ موادغذایی در منطقه آزاد چابهار

فرمانده سپاه چابهار گفت: پنج انبار تعویض تاریخ انقضای مواد غذایی در منطقه آزاد توسط اطلاعات سپاه کشف و پلمپ شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۴۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
سرهنگ پاسدار محمدعلی پور احمدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار بیان کرد: سربازان گمنام در اطلاعات سپاه چابهار در بررسی رصد‌ها و اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی خود برای مقابله با متخلفان و سودجویان با سلامت و آرامش مردم یک مجموعه کارگاهی دارای انبار‌های مختلف و مهم را کشف و منهدم کردند.
وی افزود: این مجموعه کارگاهی متعلق به یک شخص وارد کننده کالا که در منطقه آزاد چابهار مشغول به فعالیت بوده و در پنج سوله مهم انبار برای کلاهبرداری بیشتر و سوء استفاده از مردم، اقدام به امحای تاریخ مواد غذایی و درج تاریخ جدید به روز را به وسیله دستگاه مخصوص بر روی مواد غذایی کرده است.
فرمانده سپاه چابهار تصریح کرد: سربازان گمنام در اطلاعات سپاه چابهار در این انبار‌ها تعداد ۶ هزارعدد قوطی شربت با مارک ترایسی که در حال تغییر تاریخ بود را کشف و ضبط کردند.
وی گفت: پس از بررسی انجام شده ارزش تقریبی اقلام مذکور بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی ادامه داد: سپاه شهرستان چابهار همواره در کنار مردم و برای آسایش، امنیت و سلامت آن‌ها بوده و هرگز اجازه نخواهد داد که کسی کوچکترین خللی در زندگی مردم وارد کند.
پوراحمدیان خاطر نشان کرد: پاسداران غیور در چابهار شبانه روز در حال رصد وضعیت منطقه و فعالیت‌های مختلف هستند تا مردم در آرامش و رفاه باشند و قطعا با کسانی که چالش اقتصادی ایجاد می‌کنند برخورد سخت و قاطع خواهد شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات