درنشست اعضای سازمان بسیج اساتید بامدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) مطرح شد ؛

رفع‌ محرومیت از کهگیلویه و بویراحمد با تعامل همه جانبه نهادهای انقلابی

نشست اعضای سازمان بسیج اساتید بامدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) با هدف همکاری و مشارکت در حوزه های مختلف به منظور شکوفایی ظرفیت های استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۷۱۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویر احمد در این نشست که امروز یکشنبه چهاردهم دی ماه در ستاد اجرایی حضرت امام ( ره) وبا حضور اعضای سازمان بسیج اساتید استان ومدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) برگزار شد، دکتر موسایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان ضمن تبریک انتصاب دکتر نادری مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام( ره) گفت: از اینکه نهاد تاثیر گذار ستاد اجرایی فرمان امام( ره )در استان راه اندازی شده است خوشحالیم و امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.

دکتر امین موسایی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم اینکه از ظرفیت های متعدد طبیعی و انسانی برخوردار است اما همواره لفظ نازیبای محرومیت را با خود یدک می کشد و این امر شایسته مردمی که در تمامی صحنه ها و سختی ها پشت نظام و انقلاب هستند نیست.

وی با اشاره به اینکه باید با همکاری و فعال سازی تمامی ظرفیت ها در سطح استانی و ملی برای رفع محرومیت از این استان تلاش کنیم افزود: بهره مندی از زیرساخت های مناسب و خدمات مطلوب در تمامی حوزه ها حق مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

دکترموسایی خواستار همکاری فی مابین سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد با ستاد اجرایی فرمان امام ره در استان شد و گفت: امیدواریم با تعاملات پیش رو این دو نهاد انقلابی و هم افزایی بیشتر بتوانیم در جهت خدمت به مردم و اهداف انقلاب گام برداریم.

وی ابراز داشت: توجه به مطالبات مردمی، مبارزه با مفاسد اقتصادی ، راه اندازی اردوهای جهادی به مناطق محروم استان، جهش تولید و ... از جمله برنامه هایی است که توسط بسیج اساتید استان دنبال می شود و امیدواریم با مشارکت و همکاری سایر دستگاه های اجرایی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

جانشین بسیج اساتید استان نیز در این دیدار گفت: یکی از ماموریت های بسیج اساتید شناسایی مشکلات ، چالش ها و ظرفیت ها در حوزه های مختلف و همچنین ارائه راهکارهای کارشناسی با بهره گیری از ظرفیت اساتید و جامعه علمی و دانشگاهی است.

صادق خرسندیان افزود: با وجود گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اما همچنان کمبودهای زیادی در بخش آب آشامیدنی ، مدرسه، جاده، و سایر زیرساخت در مناطق کمتر برخوردار استان وجود دارد و امیدواریم با تلاش و همکاری نهادهای انقلابی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام( ره ) این کمبودها برطرف شوند.

وی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال همکاری نهاد های انقلابی در بحث جهش تولید راخواستار شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) در استان نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت انتصاب دکتر موسایی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام( ره )کشور در سه حوزه توانمند سازی اقتصادی، زیربنایی و فرهنگی و سلامت با محوریت فعالیت در مناطق محروم گام بر می دارد.

دکتر شایان نادری افزود: ستاد اجرایی فرمان امام( ره ) تاکنون 3700 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف از جمله ساخت خانه عالم, ساخت مسجد, راه، آب رسانی, اورژانس و ... سرمایه گذاری کرده است.

وی ابراز داشت: احداث 264 کلاس درس و 54 مسجد از دیگر اقدامات این نهاد در استان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ طرح های اشتغالزایی مورد حمایت ستاد اجرایی فرمان امام( ره) در دو سطح خرد و کلان است که طرح های خُرد در اکثر روستاهای استان به ویژه شهرستان کهگیلویه( به دلیل استقبال مردم) اجرایی شده اند و طرح های کلان نیز در حوزه صنعتی حمایت می شوند.

وی افزود: تاکنون 2800 طرح خُرد با هدف اشتغالزایی در نقاط مختلف استان اجرایی شده اند.

نادری تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی مردم نیاز به حمایت و رسیدگی دارند و باید در راستای اشتغالزایی پایدار و بهبود زندگی و معیشت مردم در استان تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: ستاداجرایی فرمان امام( ره) از طرح های اشتغالزایی صنعتی که در کنار آن شرکت های دانش بنیان نیز راه اندازی شوند را به طور ویژه حمایت می کند و اینگونه طرح ها باید متناسب با نیازهای استان باشند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: رویکر ستاد اجرایی فرمان امام( ره) توانمند سازی است و متناسب با هر طرحی تسهیلات متفاوتی اعطا می کند .

نادری ابراز داشت: به دنبال این هستیم که فرهنگ محرومیت زدایی و اشتغالزایی را در نقاط مختلف استان نهادینه کرده و چنانچه طرح خوبی در بخش های مختلف ارایه شود که مشکلی از استان برطرف کند را نیز به طور ویژه مورد حمایت قرار داده و عملیاتیکنیم.

وی در پایان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد آماده هرگونه همکاری با سازمان بسیج اساتید استان برای رفع محرومیت ها و کمک به توسعه و شکوفایی استان است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار