در دهه بصیریت برگزارشد؛

یادواره شهدای مهدیه

یادواره شهدای مهدیه و گرامیداشت یکمین سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای مهدیه با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۵۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی در  این مراسم اظهار داشت:این‌که سردار سلیمانی یک مکتب بود یعنی این‌که می شود پای این مکتب ، پای این کلاس درس نشست از آن درس‌آموزی کرد،حاج قاسم یک گفتمان است و امروز باید الگوی جوانان ایرانی شود.

 وی با اشاره به برخی از شاخصه‌های مهم مکتب حاج قاسم افزود: یکی از شاخصه‌های اصلی سردار سلیمانی ولایت‌مداری به معنای واقعی کلمه بود،  ولایت مداری شهید سلیمانی برخاسته از فهم درست، صحیح و کامل از ولایت بود.

 مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد ادامه داد:لازمه ولایت‌مداری احاطه بر منظومه فکری ولی است نتیجه شناخت درست از این منظومه فکری این می‌شود که بدانی چه موقع آتش به اختیار عمل کنی و سردار سلیمانی این‌گونه بود.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به تشییع بی نظیر این شهید والامقام تصریح کرد: حاج قاسم اخلاص محض بود و این باعث شد که او عزیز و عزت‌مند شود، اخلاصی که در حاج قاسم وجود داشت امروز از نان شب برای جوان مؤمن انقلابی مهم‌تر است.

وی با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا و بیان این‌که ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو به دنبال ریشه‌کنی اسلام هستند، تاکید کرد: یقیناً دشمن برای تحقق پیدا نکردن شاه کلید حل مشکلات کشور یعنی دولت جوان مؤمن انقلابی برنامه دارد و باید نسبت به این مسئله هوشیار بود.

 حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی با بیان این که امنیتی که امروز در منطقه و در جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم حاصل شناخت صحیح سردار سلیمانی از دشمن و دشمن شناسی او بود اظهار داشت:  سردار سلیمانی از برنامه دشمن آگاه بود و برای برهم زدن آن برنامه داشت.

 مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد یکی دیگر از شاخصه‌های مهم سردار سلیمانی را شجاعت دانست و تصریح کرد: شجاعت سردار سلیمانی بود که او را در مسیر حق نگه داشت، او مرد میدان و در کف میدان از همه جلوتر بود، او در کنار مردم و در مقابل دشمن بود.

 حجت‌الاسلام احمدی در پایان خاطرنشان کرد: ترور شهید سلیمانی یک خطای استراتژیک بود امت اسلامی یقه عاملان این شهید را خواهند گرفت.

ارسال نظرات