آزادی 63 زندانی جرائم غیر عمد در سالگرد شهادت حاج قاسم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 63 مددجوی زندانی جرائم غیر عمد و محکومین مالی با شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و همه شهیدان بیعت می کنند و عهد می ببنند که در ادامه حیاتشان حاج قاسم باشند.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۰۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مراسم آزادی ۶۳ مددجوی زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی امروز 14 دی ماه  با حضور مسئولان اجرایی و قضایی در محل گلزار شهدای کرمان و  در جوار مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم ضمن تسلیت رحلت آیت الله  مصباح یزدی اظهار کرد : کار مومنانه ای با هماهنگی اداره کل دادگستری و اداره کل زندانها و سپاه استان امروز در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی برای دومین باردر استان کرمان برگزار شد.

وی ادامه داد:  کار بسیار ارزشمند تشکیل کارگروه های صلح و سازش تجربه ای بسیار مومنانه ای در استان کرمان  بود.

این مقام مسئول ادامه داد : این عزیزان با شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و همه شهیدان بیعت می کنند و عهد می ببنند که در ادامه حیاتشان حاج قاسم باشند.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: یک سال از شهادت ابر مجاهد تاریخ معاصر ما ، قهرمانان بزرگ ایرانیان و جهان اسلام می گذرد

شهادتی که غم آن هیچوقت کهنه نمی شود.

سردار معروفی گفت: امروز فضای کشور ما در سالگرد شهادت  شهدای مقاومت  و شهید حاج قاسم سلیمانی فضای عاشورایی است ، شهید حاج قاسم سلیمانی، اندیشه اش ، اراده اش و همه وجودش مکتب عاشورا است و این شهید عزیز خروجی عاشورا است 40 سال عاشورایی زیست 40 سال جهاد کرد.

این مقام مسئول افزود: یک فیلم و یا یک عکش از این شهید را پشت میز نمی بینید این  پیام بزرگی است ، همه جا حاج قاسم را در خاک می بینید چه در هشت سال دفاع مقدس و چه  در دوران پر افتخار مقابله با شرارتها در جنوبشرق کشور و چه در 21 مجاهدت در مقابل شقی ترین افراد بشر، حاج قاسم در خاک می بینید با خاک مانوس است.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: حاج قاسم  بزرگی است که خدا او را بزرگ می کند او دنبال هیچ عقبه ای نبود.

وی اظهار کرد:  ما در کرمان مسئولیت خیلی سنگینی داریم ،کرمان کانون توجه جهان اسلام و ایران است ما باید فرهنگ غنی و مکتب حاج قاسم را برای مصنویت انقلاب اسلامی ملت ایران از کرمان ساری و جاری کنیم و همه باید در این امر همت کنیم.

سردار معروفی گفت: سالگرد یک برنامه کوتاه مدت است ، برنامه بلند مدت  و میان مدت فرهنگی داریم تا برای ادامه راه و مصونیت راه حاج قاسم سلیمانی ها جوشش پیدا کنند.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: امروز به مبارکی سن مبارک حاج قاسم در  هفته مقاومت و در  مرحله دوم آزاد سازی 63 زندانی غیر عمد عملیاتی شد

ارسال نظرات