خبرهای داغ:

آغاز زندگی مشترک ۲۸۷ مددجو با حمایت کمیته امداد استان سمنان

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۲۸۷ مددجوی این نهاد با حمایت‌ها مختلف از جمله کمک هزینه ازدواج، جهیزیه، مشاوره زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۲۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
آغاز زندگی مشترک ۲۸۷ مددجو با حمایت کمیته امداد استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، اظهار کرد: ۲۸۷ سری کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروس‌ها، هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانوار‌های تحت حمایت، کمک‌هزینه به ازدواج مجدد و به دختران نیازمند در ده ماه امسال اهداشد.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۳۷ مددجوی کمیته امداد استان سمنان اکنون در انتظار همدلی خیران هستند تا به مدد آنان راهی خانه بخت شوند.
وی تاکید کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نوعروسان و نیازمندان متقاضی برای تهیه جهیزیه خدمات مشاوره فردی و گروهی قبل و بعد از ازدواج ارائه می‌شود.
مسعودیان راد افزود: کمیته امداد تلاش می‌کند با ارائه مشاوره خانواده در تحکیم بنیان و قوام زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد گام بردارد.
وی بیان کرد: دختران تحت حمایت کمیته امداد در حال تحصیل در صورت ازدواج تا آخرین مقطع تحصیلی حمایت می‌شوند.
مسعودیان راد تصریح کرد:تن‌ها جمع آوری کمک‌های مالی برای ایتام بسنده نیست، بلکه چگونگی هزینه کرد، مدیریت منابع، کیفی سازی منجر به توانمدی ایتام می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: اشتغال و سرمایه گذاری دو بال توانمندی ایتام در عصر امروزی است.
وی با اشاره به جشن پایان نیاز‌های ضروری ایتام در ۲۰ قلم (کالا‌های اساسی) با احصا نیازمندی‌های آنان و مشارکت خیرین تا دهه مبارکه فجر، تصریح کرد: تا کنون بخش زیادی از نیاز‌های ضروری در قالب کالای اساسی برطرف و تامین شده است.
مسعودیان راد با اشاره به اینکه فاز اول توانمندی ایتام با احصا نیازمندی‌های آنان و مشارکت شما خیرین در دهه مبارکه فجر رقم می‌خورد، تصریح کرد: نیاز‌های خانواده ایتام در سرفصل‌های مختلف مسکن، اشتغال، فرهنگی، تحصیل، درمان و سایر موارد حمایتی احصا شده است و در حال حاضر با تهیه فهرست نیازمندی‌ها درصدد رفع نیاز‌های ضروری ایتام هستیم.
وی با تاکید بر استعداد سنجی دقیق از توانمندی‌های ایتام تصریح کرد:آینده نگری و توانمندی ایتام در حوزه اشتغال و ایجاد بازار سرمایه گذاری، عدم وابستگی به کمیته امداد و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌های حمایتی را در پی دارد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار