خبرهای داغ:

ایجاد گرمخانه برای افرادی بی سرپناه در شاهرود

جلسه ساماندهی افراد بی سرپناه شاهرود با حضور دادستان، رئیس اداره بهزیستی، فرمانده انتظامی و نمایندگان شهرداری برگزار و بر ایجاد گرمخانه برای افرادی بی سرپناه تاکید و برنامه ریزی شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۱۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
ایجاد گرمخانه برای افرادی بی سرپناه در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه‌ای در خصوص ساماندهی افراد بی سرپناه در محل دفتر دادستان انقلاب و عمومی شهرستان شاهرود با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود، فرمانده انتظامی و نمایندگان شهرداری برگزار شد.
در این نشست مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیشتی شهرستان با بیان اینکه به منظور ایجاد فضای امن‌تر در شهرستان و ساماندهی معتادین بی سرپناه و تا تاسیس گرمخانه مرکز کاهش آسیب راه سبز که با مجوز بهزیستی در شهرستان فعالیت می‌کند آمادگی دارد که نسبت به پذیرش شبانه بیماران درگیراعتیاد مبادرت نماید.
دادستان شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از بهزیستی در پذیرش و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب عنوان کرد: شهرداری شاهرود می‌بایست ایجاد گرمخانه را در دستور کار خود قرار داده و در این مدت نیروی انتظامی با برنامه ریزی مستمر ساماندهی این افراد را در دستور کار خود قرار دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها