انتقام سخت ما خروج آمریکا و تروریست ها از منطقه است

سردار محسن رضایی خاطر نشان کرد:انتقام سخت ما از عین الاسد آغاز شده و انتقام ما خروج آمریکا و تروریست‌ها از منطقه است تا کشورهای منطقه برای همیشه از دست این تروریست‌های دولتی نجات پیدا کنند
کد خبر: ۹۳۰۹۱۰۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار محسن رضایی در 13 دی ماه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی  در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن ادای احترام به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرز شهیدش پورجعفری  در جمع خبرنگاران اظهار کرد:کمیسیون مشترکی بین ایران و عراق متشکل از حقوقدانان بین الملل تشکیل شده و این موضوع کاملا قابل پیگیری است زیرا مستندات زیادی وجود دارد که نشان می دهد این ترور در مجامع بین المللی قابل شکایت است.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته از سفیر عراق خواستار پیگیری این مهم شدیم و وزرات امور خارجه کشور نیز این موضوع را دنبال می کند البته انتقام اصلی از عین الاسد شروع شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتقام سخت ما مبارزه برای اخراج آمریکا از منطقه است اما نظر حقوق بین الملل نیز حتما باید دولتمردان با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

وی با اشاره به ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: نوری الهی در قلب ایشان تلألو کرده و ندای ملکوتی را در درون خود شنیده بود که در پی این ندای ملکوتی به راه افتاد و مرتب بی طاقتی و لحظه شماری می کرد که به این ندا برسد.

وی خستگی ناپذیر بودن را یکی از ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: از زمانی که فرمانده تیپ ۴۱ ثارالله در فتح‌المبین شد و تا آخرین لحظات قبل از شهادت، نورالهی در چهره ایشان پیدا بود لذا یک لحظه آرام نشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اخلاص داشتن را از دیگر ویژگی های سپهبد شهید سلیمانی برشمرد و افزود: حاج قاسم برای خداوند کار می کرد و برای ایشان درجه و پست اهمیتی نداشت و نشستن کنار محرومان و مردم را برای خود بهشت می دانست.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی حضور در جبهه های جنگ، از بین بردن داعش و ترویست ها و بازگرداندن آرامش به زندگی مردم را از بهترین لحظات عمر خود می دانست سردار فردی مبتکر، خلاق و با تدبیر بود و در هیچ بن بستی نمی ماند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت تروریست داعشی هیچ قدرت، کشور و ارتشی نتوانست جلوی داعش را بگیرد اما شهید حاج قاسم سلیمانی توانست آنها را سرکوب کندهیچ بن بستی نمی توانست در عملیات ها حاج قاسم را متوقف کند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  خاطر نشان کرد:  ملت بزرگ ایران یک قهرمان بزرگ را از دست دادند و خون ایشان تبدیل یک بعثت در جامعه ما شد. 

وی با اشاره به آخرین جزئیات پیگیری ترور شهید سلیمانی در مجامع جهانی گفت: کمیسیون مشترکی از حقوق‌دانان بین‌المللی بین ایران و عراق تشکیل شده است تا این مسئله دنبال شود.

رضایی تصریح کرد: این موضوع قطعاً قابل پیگیری است و مستندات بسیار زیادی وجود دارد که یک ترور مورد قبول مجامع بین‌المللی اتفاق افتاده و این مسئله قابل شکایت و پیگیری است

وی خاطر نشان کرد:انتقام سخت ما از عین الاسد آغاز شده و انتقام ما خروج آمریکا و تروریست‌ها از منطقه است تا کشورهای منطقه برای همیشه از دست این تروریست‌های دولتی نجات پیدا کنند

لازم به ذکر است  سردار محسن رضایی در سفر به کرمان با خانواده های شهید سردار علی شفیعی و شهیدان انجم شعاع دیدار و گفتگو کرد

ارسال نظرات