خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع)خراسان شمالی:

۹ دی، روز بصیرت و ولایتمداری است

حجت الاسلام زحمتکش گفت: نهم دی روز بصیرت و ولایتمداری است و وجود مقدس حضرت زهرا(س) و انبیاء الهی و بعد از آن پرورش یافتگان در این مکتب همچون حاج قاسم‌ها، تاکید بر بصیرت افزایی است.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۶۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام "حسین زحمتکش" شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت نهم دی که  بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع شهر آشخانه برگزار شد، در خصوص شخصیت بارز شهیدسلیمانی اظهارداشت: سردار سلیمانی اگر سردار دلها می‌شود، به خاطر آن بصیرت دینی بوده که راه را پیدا کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جواد الائمه خراسان شمالی تصریح کرد: نهم دی یک یوم الله است و بعضی از روزها در طول تاریخ بشریت و عالم هستی به خاطر آن وقایع و حوادثی که در آن روز اتفاق افتاده و اثراتی که این حوادث و وقایع در طول تاریخ بر جامعه بشریت باقی می گذارد همیشه ماندگار است.

 

حجت‌الاسلام زحمت کش همچنین با اشاره به شعار امسال، «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» گفت: بزرگترین امتیاز حضرت زهرا سلام الله علیها ولایتمداری و مهمترین ویژگی اش، استقامت و ایستادگی در راه ولایت بود.

 

وی عنوان کرد:  نهم دی روز تجلی خشم مقدس مردم بود یعنی وقتی مردم دیدن پای دین، باورها، ارزش‌ها و اعتقاداتشان در میان است، خروشیدند.

 

 حجت الاسلام زحمتکش افزود: دشمن ۱۰ سال برنامه‌ریزی و طرح ریزی کرد و در ۹ ماه می خواست در کف خیابانها اجرا کند،  لذا اگر ما بخواهیم ۹ دی برای ما معنا و مفهوم پیدا کند لازمه‌اش این است که فتنه را بشناسیم.

 

وی یکی دیگر از اهداف دشمنان را مورد توجه قرار دادن نخبگان و خواص این مملکت معرفی کرد و گفت: دشمن به سراغ آنها رفت برای اینکه می‌دانست واسطه بین امت و ولایت این نخبگان و خواص هستند و در پی قطع این واسطه پیوند امت و ولایت بودند و بزرگترین هدف دشمن براندازی و فروپاشی نظام اسلامی و تشکیل نظام اسلامی بر پایه‌ مدل‌های غربی و اروپایی بود.

 

حجت الاسلام زحمتکش گفت: دو چیز فتنه ۸۸ را برچید یکی خطبه های مقام معظم رهبری و استغاثه به امام زمان در خطبه‌های ۲۹ خرداد  و یکی حماسه ۹ دی بود و آنچه که نهم دی را متجلی کرد انقلاب اسلامی و ولایی بودن مردم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار