برگزاری مراسم روز بصیرت در مهرستان

مراسم محوری گرامیداشت روز بصیرت در شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۶۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:حماسه ۹ دی روز بصیرت، ژرف اندیشی، و میثاق با ولایت امام خمینی (ره) و رهبر فقید و آزاده جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی است.

حسین نکوئی افزود:حماسه ۹ دی روز بصیرت، ژرف اندیشی، و میثاق با ولایت، امام بزرگوار و رهبر فقید و آزاده جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی است.

وی افزود:مردم ایران با این بصیرت و ژرف اندیشی می‌توانند در برابر هجمه‌های عظیم دشمنان نظام، همچنان پیروز و سربلند باشند.

وی گفت:حماسه ۹ دی برای امروز ما درس تبعیت و بیعت با، ولی فقیه است که از درس‌های این واقعه می‌توان به حضور مردم در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی و حضور گسترده آن‌ها نام برد.

فرمانده سپاه ناحیه مهرستان بیان کرد:دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای تخریب نظام استفاده می‌کند و ما نیز باید در این حوزه هم بخش اطلاعات تاریخی، بصیرت و همچنین معنویت خود را افزایش دهیم تا در برابر مسائل رسانه‌ای دچار انفعال نشویم و متاثر از فضای رسانه‌ای دشمن نشویم.

نکوئی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از چهار دهه که از عمر آن می‌گذرد با انواع مختلف فتنه‌ها و دشمنی‌های غرب مواجه شده، اما توانسته با مدیریت عالی رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و ثابت قدم ماندن مردم در راه حق طراحی‌های دشمن را نقشه بر آب کند.

حجت الاسلام وحید خوش رو نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه مهرستان نیز گفت:در دهه ۶۰ که ابتدای عمر انقلاب بود ما با فتنه‌های مختلفی درگیر بودیم که قصد و نیت آن‌ها ایجاد ۲ قطبی در کشور برای به انزوا کشاندن انقلاب، نیرو‌های مؤمن و متعهد و زمینه سازی فضای کافی برای کشاندن مردم به کف خیابان در راستای آشوب و شورش علیه نظام و انقلاب بود.

وی بیان کرد:این طراحی و برنامه دشمن که یک فتنه در ابتدای مسیر انقلاب بود با مدیریت امام راحل (ره) خنثی شد هر چند به نظام ما آسیب‌هایی وارد کردند، اما در نهایت دشمن شکست خورد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار