خبرهای داغ:

توزیع سه مرحله ای کمک های مومنانه در استان سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان از توزیع سه مرحله ای کمک های مومنانه به ارزش 248 میلیارد تومان در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۷۷۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به همراه دهرویه رئیس سازمان بسیج ادارات و فرمانده سپاه ناحیه آرادان با ارسلان مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان در این دیدار با اشاره به توزیع سه مرحله ای کمک های مومنانه به ارزش 248 میلیارد تومان در استان سمنان گفت: این سازمان همچنین آماده انعقاد تفاهم نامه به منظور انجام پروژه های عمرانی بخصوص در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه حل مشکلات تولید کنندگان و مردم منطقه همکاری همه جانبه دستگاه ها را می طلبد افزود: حل مشکلات این مناطق سبب رونق تولید و افزایش اشتغال خواهد شد.

مطهری نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه خدماتی که تاکنون بسیج سازندگی در استان ارائه داده موجب رضایت مردم شده است گفت: نیاز است دستگاه های اجرایی با سپردن پروژه های عمرانی به بسیج سازندگی زمینه را برای استفاده از این ظرفیت مناسب فراهم کنند.

گفتنی است، با حضور رئیس بسیج سازندگی استان سمنان، مسئول بسیج ادارات استان، نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان و مدیرشعب بانک رسالت استان در شهرستان آرادان با همراهی فرماندهی سپاه ناحیه آرادان و مسئول بسیج سازندگی ناحیه از کارگاه تولید پرورش قارچ در روستای هشت آباد و کارخانه سن چیدا  تولید آجیل و خشکبار  در روستای داوراباد به منظور بررسی مشکلات و افزایش اشتغال زایی در این کارخانه وو کارخانه عرقیجات گیاهی در شهر کهن آباد و منطقه ابه الیکایی و میزراعلی اقایی در شهرستان آرادان به منظور رفع مشکلات امانات زیربنایی این منطقه و کارگاه تولید رشته در روستای فروان و بررسی مشکلات این کارگاه به منظور اشتغال بیشتر و منطقه اسمعیل طلایی و امامزاده خلیل ا... در شهرستان آرادان به منظور بررسی مشکلات آبرسانی در این منطقه شامل بهسازی نهر بتنی  و آبیاری نوین بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها