خاطره گویی نقش بانوان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد

زنان سیستان و بلوچستان علاوه بر پشتیبانی جنگ با تشکیل ستادهای جذب و کمک های مردمی علاوه بر جنگ درگیر مجاهدت با دسیسه های منافین در این استان بودند.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۵۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج در زاهدان، خواهر بسیجی  عصمت خزایی از بانوان فعال در دوران دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان و خواهر شهید محسن خزایی اولین خبرنگار شهید مدافع حرم با حضور در خیمه مقاومت حوزه نرجس (س) ناحیه زاهدان و در جمع بسیجیان این حوزه به نقش بانوان سیستان و بلوچستان در پشتیبانی جنگ اشاره کرد و گفت: در این استان زنان همچنان که در پشتیبانی جنگ کمک می کردند با تشکیل ستادهای جذب و کمک های مردمی علاوه بر جنگ درگیر مجاهدت با دسیسه های منافین در این استان بودند.

وی به رشادت های سردار سلیمانی و شهید میر حسینی در جنگ تحمیلی اشاره کرد وافزود: شهید میر حسینی یکی از افتخارات برجسته استان ما است.

خواهر خزایی افزود: از استان ما بانوانی داشتیم که در خط مقدم جبهه بودند و نقش امداد رسانی به رزمندگان را انجام میدادند و همچنین نگهداری مهمات و کمک های غذایی به رزمندگان فعالیت داشتند.
 
وی با اشاره به اینکه ما باید همیشه پیرو ولایت باشیم گفت: خوشحالیم که این نمادها و تمثال‌هایی که در این هفته در جای‌جای شهرستان گذاشته شد تجدید خاطره‌ای است برای همه ما که مسیری که از ابتدای انقلاب برای ما روشن شده به عنوان راهنما در نظر بگیریم و گوش به فرمان ولایت باشیم.

خزایی با اشاره به 9 دیماه روز بصیرت گفت: امروز روز مهمی است و عده ای قصد داشتند با ایجاد اختشاش به نظام اسلامی ضربه بزنند که با قدرت الهی و مدیریت پدرانه مقام معظم رهبری به دسیسه های شوم خود نرسیدند .

وی با اشاره به تبلیغات مسموم رسانه های غربی و فضای مجازی بر انس گرفتن با قرآن کریم و شهدای عزیز تاکید کرد.

خواهر شهید خزایی در پایان به اهمیت حجاب اشاره  کرد و اظهار داشت : شهدا در وصیت نامه های شان به حجاب تاکید فراوان داشتند چرا که آنان رفتند تا حجاب از سر بانوان ما نیفتد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار