قیام ۹ دی ۸۸ توطئه فتنه گران را خنثی کرد

فرمانده حوزه مقاومت امام حسین علیه السلام گوهران گفت: فتنه گران در سال ۸۸ سعی بر محقق کردن توطئه جمهوری تقلبی و به حاشیه راندن ارزش‌های انقلاب داشتند که مردم با قیام ۹ دی این توطئه‌ را خنثی کردند.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۶۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ، علی چملی زاده فرمانده حوزه مقاومت امام حسین علیه السلام گوهران اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که در چهل ساله انقلاب روی داده است وقایع سال ۸۸ است.
فرمانده حوزه بسیج گوهران تاکید کرد: نسل جدید ما و گذشتگان باید به حوادث سال ۸۸ به عنوان یک امر مهم بپردازند چرا که کسانی در آن حوادث دخیل بودند که جزو ارکان نظام بودند و رؤسای قوه مجریه و مقننه را در برهه‌ای از زمان برعهده داشتند.
چملی زاده با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه گران اظهار کرد: غرور و استکبار، تمکین نکردن در برابر قانون، اسیر توطئه دشمن شدن و گذشتن از خط قرمزهای نظام موجب شد که فتنه گران نزد گروهی محبوبیت پیدا کنند و خوشحالی دشمنان خارجی را رقم بزنند.
وی افزود: حرف‌های مخالفین در دهه ۶۰ که علیه قانون می‌زدند توسط فتنه گران در سال ۸۸ تکرار شد و تابوهایی شکست و دیگران از خارج از مرزها خوشحال شدند.
فرمانده حوزه گوهران در ادامه سخنان خود با اشاره به شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: کسانی که ماندگار هستند و در قلب‌ها جای می‌گیرند اولین ویژگی‌شان این است که انسان‌های از خود گذشته هستند.
وی افزود: شهید سلیمانی با ایثار و ازخودگذشتگی در مسیر آرمان‌های انقلاب و مردم قدم برداشت و این از جمله رازهای محبوبیت ایشان است.
چملی زاده اظهار داشت: انسان جهادگر و وظیفه شناس همیشه کاری را که باید انجام دهد انجام می‌دهد و شهید سلیمانی فردی وظیفه شناس و مجاهدی خستگی ناپذیر بود.
وی ادامه داد: دلسوز بودن و غمگسار بودن و مردمی بودن شهید سلیمانی در دوران زلزله و سیل و حوادث مختلف ایشان را از یک شخصیت نظامی و انقلابی به یک شخصیت ملی و اسطوره جاودان تبدیل کرد و نام و یاد این شخصیت بزرگ در تاریخ ایران جاودانه خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار