مسئول دفتر شهید باهنر بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت:

9 دی ماه ۱۳۸۸ اوج بصیرت، اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر شهید باهنر بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: 9دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم سالاری دینی بود و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۸۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
مسئول دفتر شهید باهنر بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: 9 دی ماه ۱۳۸۸ اوج بصیرت، اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: ۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم سالاری دینی بود و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

محسن عدالت منش خاطرنشان کرد: به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

این مسئول با اشاره به دهمین سالگرد حماسیه ۹ دی یادآور شد: در دهمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی اعلام می‌داریم، همچنان که در سال ۸۸ ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق، پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه خواهیم داد.

عدالت منش در پایان خاطر نشان کرد: به استکبار جهانی می‌فهمانیم اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آن‌ها صف کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری، ولی فقیه کوچکترین خدشه‌ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آن‌ها خواهیم ایستاد.
ارسال نظرات