فرمانده سپاه ‌تهران بزرگ‌:

حرکت‌های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود‌

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه تلاش های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود، گفت: هرآنچه تلاش برای محرومیت زدایی و ایجاد شرایط زندگی بهتر در جای جای این استان شود بازهم کم است.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن‌زاده در مراسم تحویل 30 خانه آسیب دیده از سیل 98 و اهداء 30 جهیزیه در شهر الهایی، با بیان اینکه وجود روحیه جهادی از مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی است، اظهار داشت: امروز بسیاری از مؤلفه‌ها به عنوان مؤلفه‌های مظهر قدرت انقلاب و اسلام هستند و همواره موجب عصبانیت، بغض و کینه دشمن می‌شوند؛ یکی از این مؤلفه‌ها وجود روحیه انقلابی، جهادی، بسیجی و مؤمنانه در ایران اسلامی است.

حرکت‌های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود‌

وی افزود: سال 98 در چند استان کشور بحران ملی سیل پیش آمد که به موازات آن شاهد سیل محبت ها، کمک ها و همدردی های مردمی بودیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به تعجب دنیا از حجم خدمات رسانی به مردم سیل زده، عنوان کرد: بحرانی که شاید در برخی کشورها سالیان سال جبران ناپذیر بود اما در کشور ما وقتی به سالگرد آن نزدیک شدیم مشکلات آن برطرف شده بود.

حرکت‌های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود‌

سردار حسن‌زاده ادامه داد: گروه‌های جهادی با همان روحیه بسیجی و مؤمنانه در کشور ما شکل گرفتند و این گروه‌ها در حوادث مختلف حضور پیدا می‌کنند؛ برای آنها مهم نیست که بحران در کدام نقطه از کشور و در چه سطحی است، هرجا احساس کنند که به آن‌ها نیاز است در کم‌ترین زمان ممکن حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: تفکر جهادی معتقد است که با همه ظرفیت های درونی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با تقدیر از گروه جهادی شهید سید حمید تقوی‌فرد، گفت: گروه جهادی مستقر درشهر الهایی با همراهی شیوخ، مردم و همه آن‌هایی که تلاش برای رفع مشکلات داشتند کارهای بزرگی انجام داده است.

حرکت‌های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود‌

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه تلاش‌های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود، تأکید کرد: استان خوزستان بارها دین خود را به انقلاب و کشور ادا کرده که مهم‌ترین آن دفاع مقدس بود. هرآنچه تلاش برای محرومیت‌زدایی و ایجاد شرایط زندگی بهتر در جای جای این استان شود بازهم کم است.

مشکلات خوزستان به سبب عدم وجود مدیر جهادی است

سردار محمود معین پور، جانشین قرارگاه استانی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان نیز با حضور در این مراسم با اشاره به پیروزی های مستمر ایران در منطقه، گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جزو قدرت های اول منطقه است اما دشمنان همچنان دل به نفوذی‌هایی بسته‌اند که بتوانند با استفاده از آن‌ها در درون نظام خرابکاری انجام دهند.

حرکت‌های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود‌

وی تصریح کرد: تا زمانی که پیوند نورانی بین امت و امام وجود دارد، دشمنان در جنگ نرم نیز شکست خواهند خورد.

جانشین قرارگاه استانی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان با بیان این‌که تنها راه حل مشکلات کشور کار جهادی و انقلابی است، افزود: اگر مسئولان از رئیس جمهور تا استاندار و شهردار انقلابی باشند بدون شک بیشتر مشکلات حل می شود.

سردار معین پور ادامه داد: اگر امروز مشکلاتی در خوزستان می‌بینیم علتش آن است که مسئول جهادی نداریم. جهادی‌ها ناممکن‌ها را شدنی کرده و مشکلات بزرگی را حل می‌کنند.

حرکت‌های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود‌

وی با اشاره به گروه جهادی شهید سید حمید تقوی‌فرد که مستقر در شهر الهایی است، گفت: این گروه جزو معدود گروه‌های است که مدت طولانی در این منطقه مانده و در حال کار کردن است. حدود 2 سال می شود که این گروه جهادی در منطقه مستقر شده و پروژه های مختلفی را در ساخت خانه های آسیب دیده از سیل و محرومیت زدایی انجام می دهد.

جانشین قرارگاه استانی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی خوزستان در ادامه با اشاره به تاریخ درخشان عشایر غیور عرب، عنوان کرد: مردم منطقه الهایی و عشایر غیور این منطقه نیز در دوران انقلاب، دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف جزو پیشتازان هستند.

حرکت‌های جهادی در خوزستان نباید متوقف شود‌

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار