افتتاح ۴ خیمه مقاومت در حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) زاهدان

با حضور رئیس ستاد هفته تبیین نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس ۴ خیمه مقاومت در حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) زاهدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۲۸۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، با حضور سرهنگ پاسدار فقیری رئیس ستاد هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس سپاه سلمان و سرهنگ پاسدار بدیع روشن جانشین فرمانده سپاه زاهدان و فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه نبی اکرم (ص) ۴ خیمه مقاومت در این حوزه مقاومت بسیج افتتاح شد.

رئیس ستاد هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس گفت: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی و مردمی در کشور و دنیا است، نقش بسیج در دفاع مقدس بر هیج کس پوشیده نیست و رشادت‌ها و فداکاری‌ها رزمندگان بسیجی در این دفاع قابل وصف نبوده و نخواهد بود به همین منظور با هدف بیان نقش رزمندگان و بسیجیان در ٨ سال دفاع مقدس توسط روایتگران و معرفی این عزیزان و شهدای گرانقدر دفاع مقدس خیمه‌های مقاومت در این هفته برپا گردیده است.

سرهنگ پاسدار عوض علی فقیری ادامه داد: برنامه‌های اجرایی دراین هفته باتوجه به شرایط و بیماری منحوس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که مشکلاتی را بر کل جامعه ایجاد کرده است متفاوت‌تر از برنامه‌های عادی با خط و مش خدمت همه جانبه و مومنانه و بیشتر در بستر صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار