در سومین روز از هفته تبیین:

راویان دفاع مقدس در خیمه‌های مقاومت در زاهدان حضور یافتند

جلسات روایتگری با حضور رزمندگان و راویان دفاع مقدس در راستای تبیین نقش شهدا استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس در خیمه های مقاومت سطح شهر زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۲۷۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان جانشین یکم فرمانده پایگاه اباصالح (عج) و مسئول امور فرهنگی حوزه‌ی نبی اکرم (ص) زاهدان گفت:: با هدف تبیین نقش شهید و شهادت، ایثار و مقاومت رزمندگان، جانبازان و ایثارگران در دفاع مقدس با حضور جمعی از بسیجیان، اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج اباصالح (عج) و شهید خوشایند و حوزه نبی اکرم با سخنرانی و روایتگری سرهنگ پاسدار علیدادی فرمانده حوزه مقاومت نبی اکرم (ص) در خیمه‌های مقاومت برپا شده برگزار گردید.

برادر ملاشاهی افزود: سرهنگ پاسدار علیدادی در این جلسات از نقش بسیجیان سیستانی و بلوچ در کنار هم و وحدت بی‌نظیر شان گفت و اشاره کرد که با شروع جنگ تحمیلی به میهن اسلامی برادران ارتشی نمی‌توانستند به تنهایی در برابر تجاوز عراق مقاومت کنند لذا در چنین شرایطی با ندای رهبر کبیر انقلاب نیرو‌های مردمی برای دفاع از اسلام و مسلمین و میهن ̦. بسیج شده و به جبهه‌های جنگ اعزام شدند تا با حضور دلیرانه‌ی خود در مرز‌ها تا حدودی عدم آمادگی نیروی نظامی و انتظامی را جبران نمایند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) گفت:: نیرو‌های مردمی و بسیجیان تحت هدایت و فرماندهی حضرت امام خمینی «ره» با پیام‌ها و سخنان حکیمانه‌ی آن رهبر فرزانه روحیه‌ی مضاعفی برای مقاومت و ایستادگی و ایثار در برابر دشمنان می‌یافتند. نیرو‌های مردمی ابتدا به صورت پراکنده و بدون سازماندهی به مناطق جنگی جنوب کشور عزیمت می‌کردند و در جنگ‌های چریکی و نامنظم تحت فرماندهی شهید دکتر چمران در قالب گروه‌های رزمی در مناطقی از جبهه‌های کشور به دفاع می‌پرداختند و گروهی دیگر از مردم و بسیجیان با مراجعه به سپاه پاسداران تقاضای عزیمت به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را می‌نمودند و همراه برادران سپاهی برای دفاع از میهن خویش به جبهه‌های نبرد می‌رفتند نیرو‌های مردمی، علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در نقاط مرزی کشور با گروه‌های تروریستی و خراب کار داخل کشور نیز مقابله می‌کردند.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار