توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در گیلان

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: این سازمان از زمان شیوع کرونا تاکنون ۱۰ هزار و ۷۶ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان در میان نیازمندان توزیع کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۷۲۵۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار عباس حسینی در اجرای طرح رزمایشات مواسات، همدلی و کمک مومنانه و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کارکنان دادگستری گیلان با بیان اینکه سازمان بسیج کارمندان در گیلان، ۱۶ حوزه کارمندی در شهرستان ها و یک حوزه ادارت کل دارد گفت: این سازمان ۲۶۰ پایگاه بسیج دارد که از این تعداد ۱۹۰ پایگاه در شهرستان ها و ۷۰ پایگاه در سطح ادارات کل فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۳۰هزار بسیجی عضو سازمان بسیج کارمندان هستند و ماموریت های این سازمان نیز با استفاده از طرفیت بسیجیان عضو این سازمان انجام می گیرد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، این سازمان از زمان شیوع کرونا تاکنون ۱۰ هزار و ۷۶ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان در میان نیازمندان توزیع کرده است، گفت: مجموع کمک های جمع آوری شده ۳ میلیارد و ۵۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

حسینی از شناسایی ۱۴۸ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در گیلان خبر داد و افزود: همچنین ۲۰۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۱۲ هزار عدد ماسک در کنار کمک های جمع آوری شده در قالب طرح رزمایشات مواسات، همدلی و کمک مومنانه در میان این افراد توزیع شد.

وی از پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ۵ میلیون تومانی به افراد آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: این وام به ۱۶۰ نفر از افراد آسیب دیده از کرونا تعلق گرفت.

حجت الاسلام حمزه خلیلی نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم بررسی ابعاد مختلف مشکلات ناشی از کرونا اظهار کرد: متاسفانه امروز توجه کمی به مشکلات حقوقی ایجاد شده ناشی از کرونا می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی گفت: امروز باید تلاش کنیم تا روحیه، نشاط و انسجام را مجدداً در جامعه و میان مردم ایجاد کنیم.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه کرونا باعث وارد کردن آسیب به بسیاری از ابعاد زندگی انسان ها شده است که یکی از جدی ترین این آسیب ها مربوط به بخش اقتصادی و معیشتی افراد است، تصریح کرد: رزمایش کمک های مومنانه مرهمی بر مشکلات خانواده های آسیب دیده از کرونا است.

به گزارش بسیج، در اجرای طرح رزمایشات مواسات، همدلی و کمک مومنانه و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کارکنان دادگستری گیلان ۱۰۰ کارت هدیه ۲۵۰هزار تومانی برای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا تهیه و برای توزیع در اختیار سازمان بسیج ادارات و سپاه قدس گیلان قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار