جانشین فرمانده سپاه آمل خبر داد

رصد ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار در طرح شهید سلیمانی آمل

جانشین فرمانده سپاه آمل از رصد و شناسایی ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار در طرح شهید سلیمانی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۷۱۶۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
رصد ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار در طرح شهید سلیمانی آمل
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهدی فلاح  جانشین فرمانده سپاه آمل در نشست خبری طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس از  فعالیت ۲۷۱  پایگاه فعال بسیج در این طرح خبر داد و گفت: تا به امروز حدود ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار درطرح سفیر سلامت رصد و شناسایی شدند.

فلاح با بیان اینکه تیم رصد با مراجعه درب منازل با خانوار مختلفی ارتباط برقرار کردند، افزود:این طرح برای خانوار‌ها اجباری نیست و تیم‌های رصد فقط یک بار درب منزل می‌روند البته برای مراتب بعدی افراد به صورت تلفنی، پیامک و فضای مجازی به سراغ خانوار‌ها می‌روند.
 
رصد ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار در طرح شهید سلیمانی آمل
جانشین فرمانده سپاه آمل با اشاره به تشکیل و اعزام تیم‌های رصد و شناسایی بسیج در سطح محلات به صورت منزل به منزل، خاطرنشان کرد: هر تیم رصد  ۴۰ خانواده را تحت پوشش قرار میدهند که  البته در این طرح هر خانواده یک سفیر سلامت خواهد بود.

فلاح با تصریح بر اینکه هر تیم رصد دارای  کارت شناسایی هستند تا جلوی  سوء استفاده‌ها از برخی تخلفات و تقلبات، احتمالی گرفته شود، اضافه کرد: تعداد ۲۷۳ پایگاه روستایی و محلات داریم و در حال حاضر نیازمند به حدود ۷ هزار کارت برای تیم رصد هستیم.
 
رصد ۴ هزار و ۴۰۰ خانوار در طرح شهید سلیمانی آمل
جانشین فرمانده سپاه آمل در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شهر آمل دارای حدود ۱۳۰ هزار خانوار  است گفت: این طرح باعث شده تا اختصاص سبد‌های حمایتی و معیشتی هدفمند باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار