با حضور مسئولین استان انجام شد :

دیدار و دلجویی از خانواده شهید سعید مهرجان در زاهدان

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج، در راستای هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس به همراه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان باخانواده شهید مهرجان در زاهدان دیدار و دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۳۰۶۶۷۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس فداکاریها و از خودگذشتگی شهدا در هفته تبیین مقش استان در چهل سالگی دفاع مقدس  سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار و متخصصین و سرهنگ قورزایی مدیر سازمان بسیج کارگری استان، جهاندیده را همراهی کردند.

سرهنگ کیخا در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزشمند شهدا در جامعه امروزی گفت:شهدا سرمایه های ماندگار انقلاب هستند که چون چراغ روشن راه درست را به ما نشان می دهند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که شهدا بهترین بندگان خدا هستند که با تقوا و اخلاص عمل  راهشان را انتخاب کرده اند، ادامه داد: نسل جوان امروز ما اینده سازان انقلاب هستند که باید با گام برداشتن در مسیر شهدا روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را احیا نگه دارند.

 

گفتنی است ستوان یکم سعید مهرجان به همراه سرگرد مرتضی کباری و ستوان یکم حجت هراتی از پاسداران ناحیه مقاومت سپاه نیکشهر بودند که هشتم مهرماه در سه راهی فنوج بمپور اسپکه مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

سرهنگ پاسدار محمد مهرجان پدر شهید والامقام سعید مهرجان نیز مدیر اسبق سازمان بسیج کارگری استان بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار