خبرهای داغ:

تاکید بر انعکاس خدمات بی نظیر سردار شهید سلیمانی در نشریات استان سمنان

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خواستار توجه مطبوعات و رسانه‌ها در انعکاس خدمات ارزنده و برنامه‌های بزرگداشت شهادت سردار شهید سلیمانی و نیز کنگره نکوداشت آیت العظمی شاهرودی شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۱۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
تاکید بر انعکاس خدمات بی نظیر سردار شهید سلیمانی در نشریات استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوالفضل صادقی نژاد در بازدید از دفتر روزنامه‌های سیاست روز و قدس در شاهرود با تجلیل از تلاش‌های مطبوعات و خبرنگاران در اطلاع رسانی از شیوع ویروس کرونا گفت: مطبوعات به عنوان بازوان پرتوان در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد هستند و فعالیت‌های خوبی در عرصه اطلاع رسانی در جامعه دارند.
وی با تجلیل از شهید سلیمانی به در پیش بودن سالگرد شهادت این سردار سرافراز اشاره کرد و افزود: نشریات به این مناسبت نسبت به انعکاس خدمات بی نظیر سردار شهید سلیمانی اقدام کنند.
صادقی نژاد همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت آیت العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی گفت: نشریات استان سمنان به ویژه نشریات شهرستان شاهرود در جهت انعکاس کنگره نکوداشت حضرت آیت الله العظمی شاهرودی (ره) تلاش نمایند.
وی با تاکید بر اینکه مطبوعات در کنار مردم و دولت هستند افزود: امیدآفرینی و تلاش در ایجاد آرامش باید در اولویت کار نشریات قرار گیرد و مطبوعات می‌توانند آرامش را به مردم هدیه دهند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر لزوم انعکاس مشکلات مردم و مراقبت و تقویت مباحث روحی و روانی در جامعه اظهار داشت: جایگاه مطبوعات در ایام شیوع ویروس کرونا بسیار مهم است و باید با اطلاع رسانی و آگاهی لازم مردم را نسبت به خطرات این ویروس مطلع کرد.
صادقی نژاد با اشاره به توسعه فعالیت‌ها در فضای مجازی، مطبوعات را به حرکت برای استفاده از این فضا دعوت کرد و گفت: نشریات باید به سمت فضای مجازی حرکت کند و در انعکاس نشریات در فضای مجازینیز اقدام نمایند.
وی خواستار پررنگ‌تر شدن فرهنگ مطالعه در نشریات شد و تاکید کرد: مطبوعات و رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه سرانه مطالعه و کتابخوانی در جامعه دارند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این بازدید‌ها که رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و سرپرست مطبوعات و فضای مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند با سرپرستان روزنامه‌های سیاست روز و قدس گفت و گو کرد و در جریان مسایل و مشکلات این نمایندگی‌ها قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها