امام جمعه بهاباد:

حماسه عظیم ۹ دی صحنه تجلی اراده ملت انقلابی ایران دردفاع از حریم ولایت بود

امام جمعه بهاباد گفت: حماسه عظیم ۹ دی سال ۸۸ صحنه تجلی اراده ملت انقلابی ایران در دفاع از حریم ولایت و تیر خلاصی بر پیکره فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۶۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد باگرامی داشت سالروز حماسه نهم دی ۸۸ وبابیان اینکه حماسه ۹ دی برای صیانت از اصل انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن خلق شد و این حماسه نماد ولایت‌مداری و انسجام ملت ایران برای حضور در صحنه و دفاع از ارزش‌های آن است اظهارداشت: حماسه ۹ دی روز دشمن شناسی ملت ایران بود.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه حماسه ۹ دی یکی از ایام ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است اظهار داشت: حماسه بزرگ ۹ دی یکی از روز‌های فراموش نشدنی اقشار مختلف با سلایق متعدد نظام جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه تظاهرات ۹ دی نقطه اوج یک جریان پیچیده و نفاق انگیزی بود افزود: حماسه نهم دی تجلی بصیرت همت و ولایت مداری امت حزب الله بود که توانستند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
وی با بیان اینکه در ۳۰ سال انقلاب اسلامی دائما این فتنه‌ها وجود داشته است افزود: درطول ۳۰ سال از انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان وجودداشت که این فتنه‌ها از جنگ وابزارسخت به ابزار وجنگ نرم تبدیل شده بود ومی خواستند با زبان نرم وجنگ نرم جلو بیایند واهدافشان رادنبال کنند که هروقت به این فکر افتادند شکست خوردند وناکام ماندند.
امام جمعه بهاباد از حماسه ۹ دی به عنوان عامل تقویت وحدت و همبستگی بین آحاد مختلف جامعه نام برد و گفت:بصیرت افزایی نسبت به توطئه‌های دشمنان نظام دیگر دستاورد حماسه ۹ دی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه هر انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خود یک حماسه ۹ دی دیگر است افزود: دشمن برای ۹ دی سال‌ها برنامه ریزی کرده بود، ولی مردم با حضور در خیابان و حمایت با حمایت از آرمان‌های امام راحل و اصل ولایت فقیه نقشه‌های آن‌ها را خنثی کردند.
وی افزود:دشمنان آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد، زیرا جمهوری اسلامی روز به روز قوی‌تر و محکم‌تر به پیش می‌رود.
ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی تاریخ اسلام را تغییر دادند و گفتند "ما دیگر اجازه نخواهیم داد امام ما را سر ببرید" افزود: ۹ دی نگاه حقیقت انقلاب اسلامی و طریق حق و راه شهدا است.
انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار