سردار معروفی در مراسم وداع با هفت شهید گمنام عنوان کرد:

شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند

فرمانده سپاه ثارالله گفت: شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند اگر کسی بخواهد ملت ایران را بشناسند باید با شهدا بشناسند
کد خبر: ۹۳۰۶۲۰۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان: سردار حسین معروفی امشب در مراسم وداع با هفت شهید گمنام دفاع مقدس در محل حسینیه ثارالله کرمان اظهار کرد: کرمان امروز  میزبان شخصیت‌های بزرگی است که ما نسبت به آن‌ها معرفت نداریم، شهدا برای خدا از خود و زندگی خود گذشتند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: شهدای گمنام پس از گذشت بیش از سی سال باز می‌گردند، در حالی که پدران و مادران آن‌ها هنوز چشم انتظار هستند گمنامی بالاترین ارزش و در تبعیت از حضرت زهرا (س) است.
این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند و چنانچه می‌خواهند ملت ایران را بشناسند باید با شهدا بشناسند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده اند و در این راه ثابت قدم هستند.
سردار معروفی تأکید کرد: شهدا عزت، شرف و بزرگی برای ملت ایران رقم زدند و امروز دشمنان به واسطه عقبه تاریخی دفاع مقدس جرأت تجاوز و تعدی به این آب و خاک را ندارند

وی با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و در این گام باید بیشتر به آرمان‌های شهدا عمل و اقتدا کنیم، عنوان کرد: شهیدان محور وحدت هستند و بر سر کلاس درس انسان‌هایی مانند عباس بن علی علیه السلام نشسته اند و عمق دشمن شناسی و امام شناسی را شناختند و حسینی شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه امروز امتحان، امتحان نخبگان است، اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند در این امتحان سربلند شوند باید شهید باشند اعضا و جوارح آن به تفکر شهید گواه باشد.
وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ نخبگان این کشور نمره قبولی نگرفتند و مردود شدند در ۹ دی سال ۸۸ مردم بودند که در امتحان الهی سربلند شدند و ملت ایران اسلامی اجازه نداد که امام خامنه‌ای تنها بماند، گفت: ملت ایران اسلامی با خلق ۹ دی تاریخ اسلام را تغییر دادند.
این مقام مسئول با بیان اینکه ۹ دی نگاه حقیقت انقلاب اسلامی و طریق حق و راه شهدا است، عنوان کرد: شهدا دو شاخصه بزرگ داشتند و این شاخصه‌ها در وجود سردار سپهبد شهید سلیمانی بوده است و ایشان چهل سال فردی عملگرای جبهه حق بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در جریان فتنه انسان امام شناس و دشمن شناس است به نورافکن‌های اطراف که سوسو می‌زنند توجه نمی‌کنند و فقط به سمت نور ولایت می‌رود، اظهار کرد: در تاریخ اسلام هر جا مسلمین عقب ماندند یا امام خود را خوب نشناختند و یا دشمن شناس واقعی نبودند.
وی با تأکید بر اینکه ولایتمدار واقعی به انتظار فرمان و فتوای امام خود نمی‌ماند، بیان کرد: نیروی ولایی ذوب در ولایت است و همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با میل امام خود کار می‌کند و منتظر دستور نمی‌ماند.
سردار معروفی خاطر نشان کرد: برخی متأسفانه روی ولایت چانه زنی می‌کنند، واقعیت این است که آمریکا دشمن اصلی ما است و در تمام این سال‌ها به جز خیانت چیز دیگری برای ملت ما انجام نداده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار