فرمانده سپاه ثارالله در سفر به شهرستان بم عنوان کرد:

مکتب حاج قاسم همان روحیه جهادی و نکاه انقلابی است

سردار معروفی گفت: اقدامات محرومیت زدایی را باید به سمت کار جهادی ببریم ، اصرار ما بر این است با روحیه جهادی و نگاه انقلابی به فرمان امام کار انجام دهیم زیرا این همان مکتب حاج قاسم است.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۶۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
  • به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار حسین معروفی در حاشیه سفر به شهرستان بم ضمن اظهار کرد: حضور ما در شهرستان دارالصابرین تجدید میثاق با شهدای عزیز و ارزشمند و دیدار با مردم ولایت مدار این شهرستان بود.
     
     معروفی افزود: در آستانه ۵ دی ماه سالگرد زلزله دلخراش هستیم و بنده خودم را جزئی از مردمان عزیز شهرستان بم می‌دانم، هم احساس نیاز می‌کردم که در بین مردم و در گلزار شهدا و در کنار قبور جانباختگان زلزله حضور داشته باشم و هم پروژه‌هایی که دوستان در مجموعه سپاه و بسیج به صورت عام المنفعه برای مردم انجام داده بودند افتتاح کنیم.
     
     
    فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: ۵۱ پروژه عام المنفعه امروز مورد بهره برداری قرار گرفت که اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده و تعداد ۳ سالن ورزشی عام المنفعه با هزینه بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و تکمیل ۱۰ واحد مسکونی مددجویان با هماهنگی کمیته امداد بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان (۲۵۰ میلیون سپاه، ۱۰۰ میلیون کمیته امداد و ۵۰ میلیون تومان آورده خود مددجویان) انجام شده است.
     
     
    این مقام مسئول اظهار کرد: تکمیل و احداث ۷ واحد محرومین و ۳۰ چشمه حمام و سرویس بهداشتی با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده است و یک پروژه اشتغالزایی بسیار خوب در طرح کرامت و منطقه کرامت شهر بم (پروژه‌های خیاطی و قالی بافی) نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان هزینه شده و به طور مستقیم برای ۲۵ نفر اشتغالزایی دارد که کار بسیار ارزشمندی بود، ما تعهد میدهیم با هماهنگی قرارگاه خاتم و هماهنگی امام جمعه شهرستان بم و سپاه و مسئولین اجرایی، از پتانسیل قرارگاه خاتم استفاده کنیم تا بتوانیم کار بزرگتری در حوزه اشتغال و اشتغال خانگی برای شهر و شهرستان بم و شرق استان بم انجام دهیم.
     
      وی تصریح کرد: تمام کار‌هایی انجام شده نظر، دستور، ابلاغ و رهنمود امام المسلمین مقام معظم رهبری برای سپاه و بسیج است و ما هم هر اقدامی انجام می‌دهیم در راستای اجرای فرمان امام المسلمین است و هیچ از خود نداریم و ما فقط عمل کننده فرمان فرمانده عظیم الشان و بزرگ و به عنوان یک سرباز کوچک هستیم.
     
     
    سردار معروفی گفت: تمام این اقدامات با دید کرامت برای مردم انجام می‌شود به خصوص مردم عزیز بم که در زلزله سطح مقاومت، متانت، ایثار و گذشت خود را ثابت کردند و با صبر خود برای ایران اسلامی الگو شدند.
    فرمانده سپاه ثارالله افزود: کسی هم که به این مردم خدمت می‌کند با دید نوکری است و نیاز به تشکر نیست بلکه همه ما در مقابل این مردم احساس وظیفه می‌کنیم و تا زمانی که مردم عزیز احساس نیاز بکنند کنار مردم قرار می‌گیریم و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد سعی می‌کنیم به حد توان با حرکت‌های جهادی و انقلابی مشکلات مردم را برطرف کنیم.
     
     
    وی تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلات نگاه انقلابی و جهادی و عمل کردن به فرمان امام المسلمین و تکیه بر توانمندی داخلی است.

    معروفی اظهار کرد: اقدامات محرومیت زدایی را باید از حوزه پیمانکاری خارج کنیم و این فریاد من در استان کرمان است.
     
     
    فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: ما اقدامات محرومیت زدایی را باید به سمت کار جهادی ببریم، زیرا کار پیمانکاری جواب نمی‌دهد و اگر در شهرستان بم بخواهیم ۱۰۰ خانه محروم برای مردم بسازیم اگر جهادی کار کنیم ۱۳۰ خانه می‌سازیم، اما اگر ۱۰۰ خانه را بخواهیم پیمانکاری کنیم، ۸۰ خانه با بازه زمانی زیاد بیشتر نمی‌سازیم پس اصرار ما بر این است با روحیه جهادی و نگاه انقلابی به فرمان امام کار انجام دهیم، زیرا این همان مکتب حاج قاسم است.
     
     
    سردار معروفی خاطر نشان کرد: امروز نیاز است که به مردم کمک کنیم و افتخار هم می‌کنیم؛ پس بم را باید زیبا ببیند و فرهنگ بلند ایرانی در بم جلوه پیدا کند و بم باید اینقدر زیبا باشد که همه دنیا این زیبایی بم را ببیند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار