کلاهبردار فروش داروهای مکمل درمان کرونا در زنجان دستگیر شد

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای مکمل درمان بیماری کووید-۱۹ کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد به دام ماموران پلیس فتای این استان افتاد.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۸۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

سرهنگ محمدعلی آدینه لو، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار کرد: در پی رصد و گشت ‌زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا این استان در شبکه های اجتماعی مشخص شد فردی با فعالیت در یکی از این شبکه‌ها با ترفند فروش داروهای مکمل درمان کرونا، دست به کلاهبرداری می زند. 

 

وی اظهار داشت: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا زنجان، متهم با هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به منظور تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی به مقر پلیس دلالت داده شد.

 

آدینه لو افزود: از این متهم دستگیر شده، مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز کشف و ضبط شد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد. 

 

وی با بیان اینکه تاکنون واکسن و داروی درمان قطعی بیماری کووید - ۱۹  در کشور کشف و تولید نشده است، تصریح کرد: شهروندان به تبلیغات گسترده در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و همواره اخبار مربوط به ویروس کرونا را از طریق رسانه ملی و جراید معتبر دنبال کنند.

 

رییس پلیس فتا استان زنجان از عموم مردم زنجان خواست و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق ۱۱۰ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir  گزارش کنند تا اقدامات لازم قانونی انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار