مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج:

انسجام بسیج و تربیت نیروی انقلابی برای بقای انقلاب ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم شهر انسجام بسیج و تربیت نیروی انقلابی را برای بقای انقلاب ضروری دانست.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۳۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
حجت الاسلام سید میثم نبوی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری  دوره تربیت و تعالی حوزه های مقاومت در گفت و گو با خبرنگار بسیج  در قائم شهر ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم، و هفته مقاومت گفت: یکی از برنامه‌ها و ماموریت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه  در مقوله بسیج، آموزش، حفظ، انسجام و تقویت روحیه انقلابی نیروی بسیج می‌باشد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر با اشاره به اینکه  در تلاش هستیم تا با تداوم این آموزش‌ها به هدف متعالی تعیین شده در چشم انداز پنج ساله بسیج دست  پیدا کنیم، افزود: بر اساس انتظارات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت روحیه ایثار و آموزش بسیج در زمینه‌های ارتقاء سطح آگاهی، بینش سیاسی، این دوره آموزشی با حضور شورای حوزه‌های مقاومت بسیج در جوار پنج شهید خوشنام حسینیه عاشقان ثارالله ضمن رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
 
حجت الاسلام نبوی اهداف این برنامه را  تحکیم پایه‌های اعتقادی معرفتی، بصیرتی، تقویت فضایل اخلاقی معنوی، آشنایی با قرآن واحکام شرعی برشمرد و خاطرنشان کرد: این دوره ها با بهره گیری از اساتید مجرب در زمینه‌های اصول عقاید، فقه احکام و اخلاق برگزار شده است.
 
به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم  حفظ ، انسجام بسیج و تربیت نیروی انقلابی برای دوام و بقای انقلاب ضروری است.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها