خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد:

سربازان مکتب شهید سلیمانی کنار کادر درمان و در خدمت مردم

اصلی بیگی گفت: قرارگاه طرح شهید سلیمانی تا پایان کرونا در کنار کادر درمان و در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۰۵۴۷۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

سرگرد پاسدار زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت ‌وگو با خبرنگار گزاری بسیج در قزوین گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار برای بیمارن نیازمند کرونای ساکن در شهر های اقبالیه، چوبیندر و محمود آباد نمونه که توسط تیم های مراقبتی قرارگاه طرح شهید سلیمانی طی20 روزه گذشته شناسی شده بودند، تیم‌های حمایتی قرارگاه این ناحیه اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی برای تمامی این عزیزان کرد.

وی افزود: این بسته شامل مواد غذایی و ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال می‌باشد که توسط تیم های حمایتی در بین عزیزان جامعه هدف توزیع می‌گردد.

سرگرد اصلی بیگی اظهار داشت: اقدامات دیگر این طرح در حوزه‌های تیم های حمایتی شامل پرداخت اجازه منزل، تسویه بدهی قبوض آب، برق، گاز و حساب‌های دفتری نیازمندان، پویش اهدا خون، پرداخت هزینه دارو بیماران نیازمند کرونا ی و غیره می‌باشد

وی در تشریح سایر فازهای این طرح گفت: طرح شهید سلیمانی در سه فاز نظارتی، مراقبتی و حمایتی می باشد که فاز نظارتی مربوط به بازدید و سرکشی از اصناف جهت بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط این عزیزان و ارائه آموزش‌های لازم است.

این مسئول در ادامه گفت: تیم‌های مراقبتی متشکل از یک پزشک عمومی، بهیاران و پرستاران مراکز بهداشتی درمانی بومی هر محل و بسیجیان آموزش دیده می‌باشند که اقدام به تهیه چک لیست از بیمار،خانواده بیمار و افراد پر خطر می‌کنند و در صورت لزوم با حضور در منزل بیمار خدمات درمانی را ارائه می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در پایان گفت: قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا پایان همه گیری این ویروس منحوس در کنار کادر درمان و در خدمت هموطنان عزیزمان خواهد بود.

4001/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار