نماینده مردم همدان در مجلس:

سردار ابوحمزه نمادی از ابهت و مردانگی و دلسوزی و افتخار بود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ابوحمزه نمادی از ابهت و مردانگی و دلسوزی و افتخار بود که هم در عرصه‌های نبرد با دشمنان بیرونی درخشید و هم درمبارزه با فتنه‌های درونی فرماندهی مقتدر بود.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۷۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

سردار ابوحمزه نمادی از ابهت و مردانگی و دلسوزی و افتخار بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت سردار ابوحمزه مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

درود خدا بر تمام رزمندگان پرافتخار دفاع مقدس که تا ابد آوازه آنان در الگوی ایثار و شهادت و ایجاد اقتدار و غیرت بلند است و چراغ راه نسل نوجوان و جوان امروز در وادی پرگرد و غبار آخرالزمان.

درود خدا بر سرداران افتخارآمیزی چون ابوحمزه که نامشان پشت دشمن را لرزان و فتنه گران داخلی را مأیوس می نماید؛ آری ابوحمزه نمادی از ابهت و مردانگی و دلسوزی و افتخار بود که هم در عرصه های نبرد با دشمنان بیرونی درخشید و هم درمبارزه با فتنه‌های درونی فرماندهی مقتدر بود که خدمات بی‌شائبه او را توده ملت به ویژه استان‌های مرکزی و همدان و کرمان و... و سربازان و پاسداران و بسیجیان و فراموش نخواهند کرد.

لازم است جوانان امروز سیره این فرماندهان کمیاب را مطالعه کرده و در برنامه‌های زندگی خویش جاری سازند.

اینک که او به یاران شهیدش پیوسته سلام ها و صلوات و درود به روح او و دیگر شهدا نثار کرده و شهادت ایشان را به فرماندهی معظم کل قوا و خانواده ایشان و مردم ایران اسلامی به خصوص استانهای مرکزی و همدان و کرمان تسلیت عرض می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار