پیام تسلیت مسئولان سپاه تویسرکان در پی درگذشت سردار ابوحمزه

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان در پیامی درگذشت سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۵۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

پیام تسلیت مسئولان سپاه تویسرکان در پی درگذشت سردار ابوحمزهبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ سیاهوشی فرمانده و حجت‌الاسلام عبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان در پیامی درگذشت سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

عروج ملکوتی جانباز سرافراز و فرمانده بسیجی و انقلابی و بصیر سپاه اسلام؛ سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده محترم، همکاران و همرزمان و به ویژه بسیجیان و آحاد مردم استان دارالمومنین همدان تسلیت عرض می‌نماییم.

یک عمر مجاهدت و تلاش در سنگرهای گوناگون دفاع از کیان نظام اسلامی ایران؛ از نقش آفرینی در فرماندهی جبهه های جنگ تحمیلی تا فرماندهی سپاه انصارالحسین استان همدان و کرمان و مقابله جدی با جریانهای نفاق و فتنه و فساد؛ از این فرمانده شجاع ولایتمدار و اسوه اخلاق، کارنامه ای پر افتخار و ماندگار بر جای گذاشت.

با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام انقلاب اسلامی؛ از خداوند متعال خواهانیم روح مطهر آن عزیز فقید را با ارواح طیبه شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی محشور نموده و به بازماندگان و همکاران و همرزمان ایشان صبر و استقامت و اراده در ادامه راه نورانی ایشان در پاسداری از انقلاب اسلامی ایران عطا فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار