نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله(ع):

اجر پرستاری برابر با اجر مجاهدات در میدان جنگ است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان  گفت: اجر و ارزش کار پرستار برابر با اجر مجاهدان در میدان جنگ است.
کد خبر: ۹۳۰۵۱۳۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام علی عربپور  در مراسم تجلیل از پرستاران درمانگاه محمودیه با گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهارداشت: نامگذاری روز میلاد این بانوی بزرگ اسلام به نام روز پرستار مایه افتخار برای این قشر فداکار و ارزشمند است و با زبان نمی‌توان قدردان زحمات والای برادران و خواهران پرستار بود.

وی افزود: برخی از صنوف را نمی‌توان نام شغل بر آن گذاشت که از جمله آن می‌توان به پرستاری، روحانیت، پاسداری و پزشکی و پیراپزشکی اشاره کرد چرا که اینها جزو مشاغل نیستند، رسالت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پرستاری را جزو مشاغل نمی توان محسوب کرد چرا که یک رسالت است ،  در آیات و روایات آمده که مشاغلی حوزه بهداشت و درمان همانند شغل انبیا هستند

این مقام مسئول افزود: کار  پرستاران نیز در ارتباط مستقیم با بهداشت و درمان بوده و چه بسا کار شما مشکل‌تر و زحمت شما بیشتر از بسیاری از مشاغل است  پرستاری از پزشکی نیز سنگین ‌ تر و سخت‌تر است.

وی  بیان داشت: در روایت آمده است  که پرستاران وقتی وارد این رسالت مهم می‌شوند و از ابتدایی که بر بالین مریض حاضر شده تا زمانی که از آن خارج می‌شوند مورد توجه خاص ملائکه‌الله و خداوند قرار دارند، اجر و ارزش کار پرستار برابر با اجر مجاهدان در میدان جنگ است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز پرستار گفت: حضرت آقا فرمودند که "پرستاران، رزمندگان و مجاهدان جبهه سلامت هستند

وی افزود: پرستاران امروز ما که در این شرایط بحرانی کرونا که خطر هر روز جان آنها را تهدید می‌کند به مانند همان رزمندگان در خط مقدم جبهه‌ها هستند و اینجا است که قدر و ارزش کار پرستاران مشخص می‌شود.

وی  خاطر نشان کرد: کار پرستاری کار سخت و سنگینی بوده و یکی از راه‌های قرب الهی و جزو عبادت‌های محض محسوب می‌شود و به واسطه این کار مسیر هولناک قیامت برای پرستاران آسان می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار