دوازدهمین مرحله کمک های مومنانه گروه جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر برگزار شد

دوازدهمین مرحله کمک های مومنانه گروه جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر با همکاری پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا از حوزه مقاومت رمضان سپاه شهرستان بوشهر به مناسبت شب یلدا در شهر چغادک انجام شد
کد خبر: ۹۳۰۵۰۵۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛مسئول محرومیت زدایی گروه جهادی شهید برونسی گفت: 200 سبد معیشتی ویژه شب یلدا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا از حوزه مقاومت رمضان سپاه شهرستان بوشهر در بین نیازمندان شهر چغادک توزیع شد.

مسئول محرومیت زدایی گروه جهادی شهید برونسی  با اشاره به اینکه همدلی و مواسات رنگ و بوی تازه‌ای به جامعه بخشیده است، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در رزمایش همدلی با وجود شرایط اقتصادی ،خلق حماسه کردند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع 200 بسته ویژه یلدا برای خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان در حال توزیع است و برکت این جریان بیش از این تعداد است.

محمودی شعار با اشاره به اینکه این کمک‌ها با یاد شهدا تلفیق شده و در شب یلدا مهمان شهدا هستیم خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر بسته حمایتی چهار تا پنج میلیون ریال است که بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، گوشت، مرغ ،گوشت ،بسته بهداشتی و سایر مواد خوراکی است.

وی به فعالیت 7 واحد در محلات حاشیه نشین شهر چغادک تحت گروه جهادی شهید برونسی  اشاره  و اضافه کرد: آنچه امروز به این رزمایش  زیبایی بخشیده است لبیک به ندای رهبری از سوی تمام اقشار مردم برای رفع نیاز جامعه است.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار