خبرهای داغ:

پیام تسلیت مسئولان سپاه ملایر در پی شهادت سردار ابوحمزه

فرمانده سپاه ناحیه ملایر و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر در پیامی شهادت سردار غلامعلی ابوحمزه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۰۴۹۶۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴

پیام تسلیت مسئولان سپاه ملایر در پی شهادت سردار ابوحمزهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی درگذشت جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار غلامعلی ابوحمزه از سرداران دلاور دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه ملایر و حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملایر پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جانباز سرافراز و سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سرتیپ پاسدار «غلامعلی ابوحمزه» را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معزز، آحاد پاسداران رشید انقلاب اسلامی و مردم غیور و  فهیم شهیدپرور تسلیت عرض می‌نماییم.

این سردار مجاهد در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی، ملی و انقلابی این سرزمین به ویژه در مصاف با استکبار جهانی در جنگ تحمیلی ۸ ساله
و مجاهدت‌های الهام‌بخش و ماندگاری را به ودیعت نهاده است که بی‌تردید می‌تواند راهنمای پاسداران انقلاب و مدافعان سلحشور و بصیر میهن اسلامی برای پیش برندگی درخشان و طوفانی ایران و ایرانی به سوی قله‌های افتخار، عزت، عظمت، شرافت و رفعت جهانی قرار گیرد.

بر روح پرفتوح آن سردار شجاع و با اخلاص درود می‌فرستیم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رضوان و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای یادگاران و همرزمان مصمم و راستین آن شهید ارجمند اراده، ثبات قدم و توفیق در مسیر جهاد فی سبیل الله و وفاداری و فداکاری در خیمه ولایت و سربلندی و سرافرازی ایران عزیز، طلب می‌کنیم.

سرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه ملایر
حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات