خبرهای داغ:

اهدا خون جمعی از علما و روحانیون شاهرود+ تصاویر

در راستای پویش نذر خون، امام جمعه شاهرود و جمعی از علما و روحانیون با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود، خون خود را اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۰۴۹۰۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای پویش نذر خون، امام جمعه شاهرود و جمعی از علما و روحانیون با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در حاشیه این اقدام با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با بیان اینکه در این روز‌ها که همه باید کمک کنند تا مشکلات و آمال مردم کم شود طلاب و روحانیون نیز در این راستا با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود خون خود را اهدا کردند.
وی با تاکید بر اینکه در مدت شیوع کرونا طلاب و روحانیون در سراسر کشور و شهرستان شاهرود در خدمت به مردم تلاش‌های فراوانی کردند افزود: باید همه تلاش کنیم تا آمال و مشکلات جامعه را کم کنیم و با در خانه ماندن و قطع زنجیره شیوع کرونا هدیه خوبی به پرستاران و کادر درمان داده باشیم.
در این برنامه دکتر مسعود عامری رئیس پایگاه انتقال خون شاهرود نیز گزارشی از اقدمات این پایگاه و حضور مردم برای اهدا خون و تجهیزات و امکانات این پایگاه ارائه کرد.
 
اهدا خون جمعی از علما و روحانیون شاهرود+ تصاویر
ارسال نظرات
پر بیننده ها