در شهرستان فارسان برگزارشد؛

مسابقات بومی محلی داژبال

به مناسبت فرخنده میلاد باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار مسابقات بومی محلی داژبال بین خواهران بسیجی شهرستان فارسان برگزار شد و خواهران پایگاه فاطمیه به مقام اول دست یافتند.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۰۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت  میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار یک دوره مسابقات بومی محلی داژبال بین خواهران بسیجی پایگاه های بسیج سطح شهرستان فارسان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات پایگاه خواهران فاطمیه فارسان مقام اول، پایگاه زینبه ده چشمه مقام دوم و پایگاه خواهران بیت الزهرا فارسان به مقام سوم دست یافتند.

در این دوره مسابقات بومی محلی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد ابتدا شرکت کنندگان تست سلامت دادند و پس از اطمینان نسبی از سلامت شرکت کنندگان، مسابقات برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در خصوص این برنامه گفت: به برکت انقلاب اسلامی خواهران و زنان توانایی بروز و رشد در فعالیت های مختلف را پیدا کرده اند و اگر بخواهیم مقایسه کنیم بعد از انقلاب، جمهوری اسلامی چهره های مختلفی از خواهران و زنان نخبه را چه در زمینه های ورزشی و علمی و... به دنیا معرفی کرد .

سرهنگ پاسدار جمید یزدانی  ادامه داد: خواهران در فعالیت های مختلف اجتماعی نیز ظهور و بروز داشته اند و به عنوان مثال در حوزه خواهران فارسان چندین پایگاه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها با جمع آوری کمک های مومنانه و توزیع بین خانواده های نیازمند داشته اند که همین نمونه بارزی از شکوفایی و نقش زنان در فعالیت های اجتماعی است و امیدواریم این رشدها همچنان ادامه دار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار