در جمع بسیجیان شهر گوجان عنوان شد:

عبودیت و سازش ناپذیری با دشمن اصلی ترین اصول انقلاب است

کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان پایگاه محدثه شهر گوجان که با رعایت اصول بهداشتی برگزارشد، تکیه بر توان داخلی را اصلی ترین راهکار رسیدن به تمدن اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۶۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛‌ کارشناس مسائل سیاسی با تیریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار گفت:بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و پیروزی بایدن در این انتخابات موضع گیری های متعددی پیرامون این انتخاب شکل گرفت تا جایی که بحث و درگیری های سیاسی به سطوح بالای برخی دولتمردان نیز رسید. عده ای ذوق زده از این انتخاب و عده ای در حال آگاه سازی این موضوع که بایدن  نیز به همان اندازه ترامپ غیر قابل اعتماد و ناجوانمرد است.

خانم علیمردانی ادامه داد: اگر بخواهیم هدف نهایی انقلاب اسلامی را بیان کنیم باید شکل گیری تمدن نوین اسلامی را هدف نهایی بدانیم که برای رسیدن به این هدف نهایی باید یک پروسه و حرکت تدریجی و فرآیند طولانی صورت پذیرد که در ابتدا شگل گیری انقلاب اسلامی و پس نظام اسلامی  سپس دولت اسلامی ، همچنین جامعه نمونه اسلامی ودر نهایت تمدن نوین اسلامی رقم می خورد، اما باید توجه داشت که در این حد فاصل تمام توجه باید به درون منعطف باشد و باید از درون قوی شویم.

کارشناس مسائل سیاسی  در ادامه عنوان کرد: تفکر انقلاب اسلامی دارای یکسری اصول و مبانی بنیادین است که عبودیت خداوند و سازش ناپذیری با دشمن و طاغوت ازجمله اصلی ترین این اصول است. اما متاسفانه هنوز خون شهید فخری زاده ها خشک نشده عده ای غرب گرا و ترسو ، جنایات این جماعت بدعهد را فراموش کرده و مشغول خوش رقصی شده اند.

 

ارسال نظرات