در روستای ده چشمه فارسان انجام شد؛

توزیع کمک های مومنانه بسیجیان در شب یلدا

همزمان با ولادت عقیله بنی هاشم و روز پرستار و در آستانه فرا رسیدن شب یلدا جمعی از بسیجیان خواهر و برادر روستای ده چشمه در غالب گروه جهادی شهید ابراهیم هادی به 50 خانواده نیازمند کمک های مومنانه تقدیم کردند.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۵۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ولادت حضرت زینب  سلام الله علیها و روز پرستار و همچنین فرا رسیدن شب یلدا جمعی از بسیجیان خواهر و برادر در قالب گروه جهادی شهید ابراهیم هادی  اقدام به جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان کردند.

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با همکاری و همدلی توانسته اند در آستانه فرا رسیدن شب یلدا موجی از یکدلی و فرهنگ کمک مومنانه را در سطح روستای خود راه اندازی کنند تا برای همه هم روستایی های خود نیز شب یلدایی به یادماندنی فراهم کنند.

در این حرکت جهادی، بسیجیان روستای ده چشمه توانستند با اقلامی نظیر، میوه، ماهی، شکلات، ماسک و مواد بهداشتی و ... به 50 خانواده نیازمند کمک کنند تا این خانواده های نیازمند هم شب یلدای گرمی را در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا تجربه کنند.

این فرهنگ ایرانی اسلامی همیشه و در همه جا به دستگیری از نیازمندان زبان زد بوده است و هر یک از ما جزی از این فرهنگ هستیم که می توانیم با حرکتی هر چند کوچک و ناچیز در جهت دستگیری از نیازمندان در این شب دل کودکان را شاد و در راستای ترویج و نهادینه کردن  فرهنگ مهر و محبت که  اسلام  به انجام آن سفرش زیادی دارد گام بر داریم.

ارسال نظرات