خبرهای داغ:

سرکشی فرمانده سپاه شاهرود از پایگاه های حوزه بسیج محلات علی (ع) +تصاویر

فرمانده سپاه شاهرود از دو پایگاه امام حسن عسکری (ع) و سیدالشهدا حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) شاهرود بازدید و سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۲۶۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه شاهرود از دو پایگاه امام حسن عسکری (ع) و سیدالشهدا حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) شاهرود بازدید و سرکشی کرد.
در این بازدید‌ها که معاونت عملیات سپاه ناحیه و فرمانده حوزه نیز حضور داشتند، اول در پایگاه امام حسن عسکری (ع) در شهرک ابوذر حضور یافته و در جمع شورای پایگاه حاضر شدند که فرمانده پایگاه گزارش عملکرد پایگاه از ابتدای سال تاکنون را ارائه کرد و در ادامه اهدا هدیه به دانشجوی ترم ۵ پرستاری به مناسبت روز پرستار و تولد حضرت زینب (س) و تقدیر و تشکر از فرمانده پایگاه توسط فرمانده سپاه انجام شد.
در ادامه فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه در پایگاه سیدالشهدا شهرک ولیعصر (عج) و در جمع شورای پایگاه حاضر که فرمانده پایگاه گزارش عملکرد پایگاه از ابتدای سال تاکنون را ارائه و امام جماعت مسجد امام حسین (ع) حجت الاسلام و المسلمین افضلی نیز سخنانی بیان کرد و در پایان در نمازجماعت مغرب و عشا مسجد حاضر شدند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در بازدید و سرکشی از این پایگاه‌ها در جمع بسیجیان با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خالصانه این عزیزان در خدمت رسانی به مردم بویژه در ایام شیوع کرونا بر توجه به اهداف بسیج تاکید و با اشاره به دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی بر توجه به این برنامه‌ها تصریح و بر حضور هدفمند در فضای مجازی نیز تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار