خبرهای داغ:
عضو شورای شهر قزوین:

شهرداری قیمت واقعی پیشنهاد دهد

قوامی گفت: من در صحن شورا به پيشنهاد شهرداري راي مثبت دادم اما بعد متوجه شدم شهرداری با شورا در خصوص قیمت پیشنهادی صادق نبوده است.
کد خبر: ۹۳۰۴۲۲۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

سيده منيره قوامي در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین، ضمن انتقاد از عملكرد شهرداري در خصوص واگذاري پروژه پونك به بانك شهر گفت: اين پروژه در برج ٤ توسط سه كارشناس رسمي دادگستري قيمت گذاري شده بود و شهرداري در دفاع از لايحه خود گفت از برج ٤ تا كنون قيمت ملك نه تنها افزايش نداشته بلكه با كاهش قيمت مواجه بوده است. با توجه به اعتمادي كه به نظر شهرداري به عنوان خبرگان مسكن داشتم به همراه پنج عضو ديگر شورا به اين لايحه راي دادم. 

 

  او تصریح کرد: بعد از کارشناسی مجدد متوجه شدیم که قیمت واقعی ملک، ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش قیمت داشته است. در صحن شورا عرض کردم که شهرداری با شورا صادق نیست،موضوعی را مطرح می کنند بعد متوجه می شویم حقیقت چیز دیگریست. با توجه به افزایش قیمت ملک که ۴۴۷میلیارد تومان کارشناسی مجدد شده است، اگر مصوبه مغايرت گرفته شود بنده هم جزء مخالفين لايحه شهرداري خواهم بود، زيرا واگذاري اين پروژه با قيمت ٣٢٩ ميليارد تومان در حقيقت تضييع بيت المال است و در مسئوليت خود امانت داري نكرده ام.

قوامي گفت:  بدهي شهرداري به بانك شهر ٤٩٧ ميلیارد تومان است وماهانه ٧ ميليارد تومان بابت سود، به آن اضافه ميشود كه با واگذاري پروژه ستاره پونك و پروژه بادامستان ميتوان اين بدهي را تسويه كرد.

 

۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار