خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

اجرای مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر با حضور ۹۷ اکیپ عملیاتی در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر با حضور ۹۷ اکیپ عملیاتی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۹۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
اجرای مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر با حضور ۹۷ اکیپ عملیاتی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در راستای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع اظهار داشت: مانور سراسری توزیع برق با رویکرد اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.

وی افزود: مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابردر استان همدان طی دو روز در ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در سطح استان همدان در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در قالب این مانور عملیاتی احداث ۱۰ دستگاه پست هوایی با مجموع ظرفیت یک هزار و ۵۴۰ کیلوولت آمپر به منظور کاهش شعاع تغذیه انجام می‌شود.

وی با اشاره به تبدیل ۷.۳ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار با هدف افزایش سطح مقطع شبکه ابراز داشت: تعدیل بار فیدر‌های فشار ضعیف و اصلاح جمپر برای بهبود ولتاژ مشترکین دارای ضعف ولتاژ در سطح استان نیز از دیگر پروژه‌های اجرایی در این مانور است.

جمشیدی با اشاره به اکیپ‌های شرکت کننده در مانور عنوان کرد: در این مانور ۹۷ اکیپ با ۲۰۹ نفر در قالب شرکت‌های پیمانکاری و همکاران شرکت توزیع حضور دارند.

وی تصریح کرد: ۹۷ دستگاه خودروی سبک عملیاتی، ۶ دستگاه خودروی جرثقیل و ۲۰ دستگاه بالابر برای اجرای مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر در استان همدان بکارگیری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به هزینه‌کرد ۱۱ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال برای اجرای مانور گفت: هدف از اجرای مانور اصلاح ولتاژ، بهبود و استانداردسازی ولتاژ ۲ هزار و ۷۱ مشترک و کاهش تلفات انرژی است.

وی افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، بهبود کیفیت برق تحویلی به مشترکین و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین را از دیگر اهداف برگزار این مانور برشمرد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: پروژه تعدیل روشنایی معابر وسط بلوار نیز به منظور صرفه‌جویی ۱.۶ مگاوات و همچنین از مدار خارج کردن ۷ هزار و ۹۵۰ دستگاه چراغ با اعتبار ۸۲۰ میلیون ریال توسط ۲۳ اکیپ اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات