خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

جذب سرمایه‌گذاران بیشتر نیازمند افزایش زیرساخت‌ها در شهرستان

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر نیازمند افزایش زیرساخت‌ها در شهرستان هستیم.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۸۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
جذب سرمایه‌گذاران بیشتر نیازمند افزایش زیرساخت‌ها در شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا شهبازی در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تقدیر از مجموعه شرکت توزیع برق استان و شهرستان اظهار داشت: هر کجا که نیاز به خدمات‌رسانی و کمک مضاعف در شهرستان داشتیم شرکت توزیع برق پیشگام بوده است.

وی عنوان کرد: این پای کار بودن مجموعه توزیع برق جز با حساسیت و همدلی پرسنل این شرکت میسر نمی‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر نیازمند افزایش زیرساخت‌ها در شهرستان هستیم، گفت: در این راستا برای ساخت پست‌های ۶۳ و ۲۳۰ کیلوولت پیشنهادی از برق باختر پیگیری خواهم کرد.

*بازدید از ۲۴۵۰ لوازم اندازه‌گیری مشترکین در نهاوند

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت اظهار داشت: طی سال جاری اقدامات خوبی در راستای تأمین و پایداری برق مشترکین با توجه به انجام مانور‌های جهادی و برنامه‌ریزی‌های مدون ابلاغی شرکت انجام شده است.

منصور ذاکری با اشاره به بازدید ۱۶ هزار لوازم اندازه‌گیری مشترکین در سال ۹۸ گفت: در ۶ ماهه سال جاری نیز ۲ هزار و ۴۵۰ مورد بازدید داشتیم که همین عامل باعث جلوگیری از هدررفت ۷ میلیون کیلووات ساعت انرژی در شهرستان نهاوند شده است.

وی یادآور شد: با اقدامات پیک‌سایی و با برنامه‌ریزی و اقدامات پیشگیرانه و مدیریت مصرف توانستیم پیک امسال را در شهرستان کنترل کنیم.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند عنوان کرد: در حوزه وصول مطالبات نیز سال ۹۸ حدود ۷۵ درصد وصول داشتیم که طی ۶ ماهه نخست سال ۹۹ این رقم به ۹۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها