فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

ستاد پشتیبانی کرونا در زنجان تشکیل شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ستاد پشتیبانی کرونایی همانند شرایط جنگی در استان تشکیل شود تا با احصا و رصد نیازمندی‌ها و با هماهنگی دستگاه‌های متولی آنها را تامین و مشکلات را حل کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۶۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در جلسه بررسی طرح شهید قاسم سلیمانی استان با تاکید بر اینکه برای پیشبرد بهتر اقدامات در این طرح ستاد پشتیبانی همانند شرایط جنگی در استان تشکل شود، افزود: در ستاد پشتیبانی جنگ کرونا نه یک مسئول واحد، بلکه چند نفر از مدیران و دستگاه‌های متولی امر با برعهده گرفتن مسئولیت در این کار مسائل و اقدامات را بدقت پیگیری کنند تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

این مسئول ادامه داد: با نبود چنین ستادی در طرح شهید قاسم سلیمانی کار به جایی نمی‌رسد و به این مهم باید توجه داشت که تمامی امکانات، پست و مقام‌ها از آن مردم است و بر این مبنا سهمیه و نیازی که برای هر مسئول اعلام می‌شود تامین شده و به یاری اجرای طرح بشتابد تا همراه و کمک حال بخش درمان کشور در شرایط کرونایی باشیم.

وی در خصوص مشارکت خیرین در این طرح خاطرنشان کرد: بسیاری از خیرین و تشکل‌ها خواستار توزیع اقلام و بسته‌های مختلف بهداشتی و معیشتی در بین گروه‌های هدف خود هستند که برای خدمت رسانی و وحدت رویه، این موضوع بر عهده بسیج واگذار شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در زمان حاضر کمک‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های اجرایی به نام کرونا از مرکز دریافت می‌شود که در واقع هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد و گزارش‌های متعددی نیز در خصوص خدمات رسانی به گروه‌های هدف داده می‌شود که آسیب دیده ناشی از کرونا محسوب نمی‌شوند.

وی اظهار داشت: بر این اساس ضروری است توزیع کمک‌های مردمی برای گروه‌های هدف از طریق ستاد پشتیبانی جنگ کرونا سامان یابد تا از بروز مشکلات ناشی از آن جلوگیری شود.

کرمی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی می‌توان درصدی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی که پیش از این به مسائل فرهنگی اختصاص می‌یافت را به این مهم اختصاص داد، افزود: با این منابع می‌توان در بخش‌ها و کار‌های فرهنگی از قبیل: عملیات روانی، تولید کلیپ و فیلم، برای حساس سازی جامعه در وضعیت کرونایی فعالیت کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: عموم مردم همانند دفاع مقدس و صحنه‌های مهم انقلاب که حضوری فعال داشتند، در شرایط کرونایی نیز پای کار و وارد میدان عمل شوند و از طرفی عدم استفاده دستگاه‌های حاکمیتی از این ظرفیت، نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس فرمانده قرارگاه استانی با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود می‌تواند طرح را هدایت و مدیریت کند در غیر اینصورت بی توجهی‌ها می‌تواند تلفات ناشی از بیماری را افزایش دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار