نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران در کمک مومنانه همواره پیشتاز و پیشگام هستند

امام جمعه اراک گفت: ملت ایران در مناسبت های مختلف به طور عملیاتی نشان دادند در کمک مومنانه همواره پیشتاز و پیشگام هستند و از یکدیگر سبقت می گیرند و یلدای امسال نیز باید مردم خدمت به یکدیگر را در دستور کار خود داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۰۳۶۳۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین رزمایش کمک مومنانه مصلی اراک گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت های مقام معظم رهبری سراسر ایران اسلامی مملو از همدلی، میاری و کم و مومنانه است و دستان پر خیر برکت ملت ایران برای نیازمندان به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: به کارگیری همت های بلند و اراده های فولادین همواره در طول انقلاب اسلامی راهگشا و مشگل گشا بوده و امروز که بیماری کرونا مشکلات و آسیب هایی به برخی وارد کرده قطعا با به کار گیری همت های بلند می توان آنها را رفع کرد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: آن چیزی که از ابتدای بیماری کرونا مورد تاکید بود و مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند دعا و تضرع بود چراکه دعا کلید حل مشکلات است و به عنوان یک سرمایه ارزشمند می تواند همواره موثر باشد.

وی با اشاره به اهمیت دعا ر مواجهه با بحران ها ومشکلات بیان کرد: امروز آنچیزی که باید در برابر بیماری کرونا مورد توجه باشد دعا در کنار کار علمی و پژوهشی برای رسیدن به بک راهکار و واکسن موثر است که باید توسط محققان ایرانی و جوانان با غیرت ایرانی تهیه شود.

دری نجف آبادی توجه به معنویت در طول انقلاب اسلامی را همواره موجب رفع تهدیدات و ایجاد فرصت ها خواند و گفت:امروز در برابر مشکلات باید دعا به عنوان رمز گشایش مشکلات مورد استفاده قرار گیرد و آن چیزی که جامعه ایرانی و انقلاب اسلامی را در میان سایر ملت ها متفاوت می کند وجود عنصر معنویت است که امروز باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

وی با اشاره به شرایط امروز استان مرکزی در مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: در استان وضعیت به طور نسبی مطلوب است و مرحله سوم کمک مومنانه را در دستور کار داریم که برنامه ریزی ها برای توزیع یکصدهزار بسته تا ماه رمضان انجام شده است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه نگرانی هایی در مورد شب یلدا وجود دارد و امروز ملت ایران باید یلدای خود را با خدمت به دیگران و همنوعان سپری کنند،افزود: ملت ایران در مناسبت های مختلف به طور عملیاتی نشان دادند در کمک مومنانه همواره پیشتاز و پیشگام هستند و از یکدیگر سبقت می گیرند و یلدای امسال نیز باید مردم خدمت به یکدیگر را در دستور کار خود داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار