با حضور مسئولان؛

هم اندیشی پیرامون طرح شهید سلیمانی در شهرستان بِن

جلسه هم اندیشی پیرامون اجرای مطلوب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مقابله با ویروس منحوس کرونا در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۴۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، نشست هم اندیشی مسئولان مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه، مراکز توانبخشی اداره بهزیستی و جمعیت هلال احمر با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن در این نشست اظهار داشت: در صدد هستیم تا با هم اندیشی و هم افزایی در قالب  قرارگاه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هماهنگی دستگاههای مسئول را در مقابله با این ویروس افزایش دهیم و بتوانیم با مدد گرفتن از روح آن شهید بزرگوار در این زمینه بهتر عمل کنیم تا جامعه را از شر این ویروس منحوس رها کنیم.

روسای کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه  و اداره بهزیستی شهرستان بن نیز با توجه به ظرفیت های موجود در این دو نهاد از آمادگی خود برای اجرای هرچه بهتر این طرح خبر دادند.

مسئولان مراکز خیریه و نیکوکاری نیز ضمن ارائه نقطه نظرات خود برای اجرای بهتر این طرح از آمادگی برای یاری رساندن به بیماران زمینه ای مبتلا به کرونا، کمک به خانواده ها در رعایت قرنطینه، شناسایی نیازمندان و اهدای بسته های معیشتی، غربالگری ، بیماریابی و نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی خبر دادند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار