برگزاری هفتمین نشست تخصصی احیای حقوق عامه در حوزه برداشت بی‌رویه شن و ماسه از رودخانه‌های گیلان

هفتمین نشست تخصصی احیای حقوق عامه در حوزه برداشت بی‌رویه شن و ماسه از رودخانه‌های گیلان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان این استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۰۵۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، هفتمین نشست تخصصی احیای حقوق عامه در حوزه برداشت بی‌رویه شن و ماسه از رودخانه‌های گیلان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان این استان تشکیل شد.

در این نشست تخصصی موضوع زیست محیطی و فساد انگیز برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها و معادن با حضور کارشناسان حقوقی و معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف گیلان و جمعی از ذینفعان و معترضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

همه دستگاه های اجرایی که متولی نظارت بر معادن شن و ماسه هستند مثل اداره جهاد، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های اجرایی مکلف هستند نسبت به این اقدامات نظارت داشته باشند.

دکتر مرتضی مطهری‌فرد سخنگوی نشست‌های تخصصی احیای حقوق عامه پس از این نشست در جمع خبرنگاران گفت: نتایج و پیگیری‌های ویژه در حوزه حقوق عامه پس از حصول نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه مباحث حقوقی خوبی در این نشست مطرح شد، افزود: دستگاه قضایی گیلان یاور ستاد امر به معروف استان در احقاق حقوق عامه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار