ضرورت خدمات گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات مردم

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» خدمات گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات مردم را یک ضرورت دانست و گفت: خدمات جهادی باید در همه عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ادامه یابد.
کد خبر: ۹۳۰۲۱۲۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر امروز در بررسی مناطق سیل‌زده دشتستان از جمله وحدتیه و روستای شول اظهار داشت: این سیل مشکلات زیادی ایجاد کرد که با تلاش گروه‌های مردمی و جهادی، سپاه، بسیج، استانداری، فرمانداری دشتستان خدماتی به آسیب دیدگان ارائه شده است.
وی با تاکید بر ادامه خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان گفت: باید در رفع مشکلات سیل‌زدگان دشتستانی تلاش جهادی شود و از مسئولان تقاضا می‌شود تدابیر ویژه‌ای در خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان داشته باشند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه "سیل به زندگی مردم آسیب‌های فراوانی وارد کرده است" ادامه داد: در همان ساعات اولیه این حادثه سریعاً با مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان و معاون رئیس‌جمهور تماس برقرار شد و بنابر وعده آن‌ها باید هرچه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.
صفایی بوشهری با تأکید بر اصلاح سازه‌های کنترل سیل در استان گفت: لازم است خسارتی که به مردم در جریان سیل وارد شده سریعاً از سوی مسئولان جبران شود.
وی با قدردانی گروه‌های جهادی خاطر نشان کرد: از زمان وقوع سیل، گروه‌های جهادی در صحنه حاضر و مشغول خدمت رسانی به مردم شدند و این نشان از روحیه جهادی، ایثارگری در رسیدگی به مشکلات مردم دارد.
امام جمعه بوشهر خدمات گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات مردم را یک ضرورت دانست و بیان کرد: خدمات جهادی باید در همه عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ادامه یابد.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری دفاع مقدس
ارسال نظرات
آخرین اخبار