بازداشت ۱۸ نفر به دلیل دورهمی غیرقانونی در خرم‌آباد

رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی لرستان گفت: ۱۸ نفر به دلیل تجمع در یکی از رستوران‌های سنتی خرم‌آباد و برگزاری دورهمی غیرقانونی بدون توجه به محدودیت‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا بازداشت شدند.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۸۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ احمدرضا احمدیان امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:۱۸ نفر به دلیل تجمع در یکی از رستوران‌های سنتی خرم‌آباد و برگزاری دورهمی غیرقانونی بدون توجه به محدودیت‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا بازداشت شدند.

وی افزود: این افراد که برخلاف قانون و عرف، در یک رستوران سنتی بدون مجوز قانونی واقع در شمال خرم‌آباد، اقدام به دورهمی و تجمع کرده بودند براساس هماهنگی با مقام قضایی، بازداشت شدند.

وی گفت: این تجمع و دورهمی غیرقانونی (در شرایط فعلی)، به صورت شبانه بوده که اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت لرستان، نسبت به بازداشت این افراد اقدام کرد و رستوران نیز پلمب شد.

وی با بیان اینکه پلیس خودروهای متهمان را توقیف کرد افزود: اقدامات پلیس که با هماهنگی مقام قضایی صورت می گیرد در راستای دفاع از سلامت عمومی شهروندان در شرایط فعلی شیوع کرونا است.

سرهنگ احمدیان گفت: هرگونه تجمع و دورهمی به ویژه در مکان ‌های سرپوشیده باعث شیوع سریع ویروس کرونا می شود و به نوعی, تهدید جدی علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار